אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיאטת hcg - תפריט דיאטה

נשים רבות שמעו על דיאטת דר סימונס - דיאטת hCG. אפילו עדיין אפשר לשמוע שקוראים לה דיאטת הורמון ההריון למרות שבארץ לא מוכרים את ההורמון, אלא תרסיס hCG צמחי מבוסס אצות בלבד. אבל החשוב הוא זה להבין האם הדיאטה היא קשה בשבילך, נכון? האם תהיי רעבה רוב הזמן כמו בשאר דיאטות בזק ודיאטות כאסח. בקיצור - מהי תפריט הדיאטה או איך היא פועלת בכלל. מעניין אותך?

דיאטת דר סימונס – מה היא?

הערכה של דיאטת דר סימונס - דיאטת hcg

אז ככה - קודם כל תהליך הרזיה מהיר בשם דיאטת דר סימונס או דיאטת hCG בנוי בשלבים. והכי חשוב להבין הוא שהדיאטה היא קצרה מאוד, לגמרי סגורה בזמן ומדובר בין 24 עד 41 יום של תפריט מצומצם. קצר ולעניין. בימים האלה יש בגוף שלך חומר טבעי צמחי בעל פעולת hCG שהיא - לשרוף את השומן בגוף שלך ולספק לגוף מזון בעזרת תהליך השריפה. כלומר, אפילו אם את לא אוכלת כלום בזמן שיש בגוף שלך hCG - את לא רעבה! כי לגוף שי את כל המזון והמרכיבים החיוניים לתפקודו התקין. זהו אכן תהליך מהפכני ומדהים בטבעו.

אבל עדיין, דר סימונס, רופא שפיתח את התהליך, עבד קשה במהלך 16 שנה כדי להגדיר מה בדיוק חייבים לאכול בכל זאת, כדי להבטיח שהגוף לא נכנס למגננה וממשיך לשרוף את השומן בקצב. הדיאטה שהוא פיתח היא בסך הכל מונה 500 קלוריות ביום. לא להיבהל! מדובר בדיאטת השלמה בלבד! הגוף גם ככה מקבל בין 1500 עד 4000 קלוריות ו- 500 קלוריות הנוספות, כפי שאמרתי, מיועדות לא להבהיל את הגוף שלא ייכנס למצב של מגננה.

התפריט של דיאטת hCG מורכב מכל אבות המזון: בשר, ירקות, פירות ואפילו קצת פחמימות. הכל מהכל. ישנן לא מעט אנשים שמדווחים שהם לעיתים קרובות לא משלימים אפילו את 500 הקלוריות בגלל שהם פשוט לא רעבים ומרגישים שבעים.

אז מה בדיוק נכנס לתפריט הזה? מה לצפות לאכול ולשתות? להלן אני מביא את רשימת המאכלים המקוצרת מתוך דף שאלות ותשובות באתר שלנו:

מה מותר לאכול בשלב הירידה במשקל?

חלבונים

בשר בקר, חזה עוף, דגים רזים, סרטן, לובסטר, שרימפס, ביצים, קוטג' 1%, תחליף חלבון בצורת אבקת חלבון שמכינים ממנה משקה ויכול להחליף את החלבון עבור צמחונים או מי שנמאס לו מהבשר.

רשימת הפירות

תפוח ,אשכולית, תפוז, תותים.

רשימת הירקות

תרד, עלי סלק, עולש, חסה, עגבנייה, סלרי, שומר, בצל, צנון, מלפפון, אספרגוס, כרוב, כרובית, קולרבי, ברוקולי.

טוסט

טוסט מלבה (MALBA) או מקל גריסיני (GRISINI) יש להם ערך קלורי של כ-20 קלוריות ליחידה. ניתן למצוא בארץ טוסטים דומים עם ערך קלורי אפילו יותר נמוך 13-15 קלוריות או פריכיות אורז למי שרגיש לחיטה או גלוטן.

תבלינים

שלל רחב של תבלינים, עשבי תיבול ולימון שלא כוללים סוכר או שמן.

זהו!

עכשיו, ישנם אנשים שאומרים ככה: אם אני אוכל את רשימת המזונות המפורטת כאן האם אני ארזה בלי ה-hCG. התשובה שלנו היא שכנראה שלא או שייקח לך בין 2-5 חודשים להוריד את המשקל שאתה יכול להוריד ב-40 יום בעזרת ה-hCG. מה שמפרק את השומן המיותר זה ה-hCG. המזון שמותר לאכול בשלב הירידה במשקל רק עוזר ותומך בתהליך.

אני מקווה שעזרתי עם המידע והמסר שלי הוא:

אין מה לפחד! הדיאטה היא מאוד נוחה אך דורשת הבנה הנקרא כאשר קוראים מדריך שלנו שהוא מפורט מאוד של קרוב ל 200 עמוד של כל התשובות שאי פעם תצטרכי המהלך הדיאטה. לכל שלב יש תשובות, פרטים וטיפים. ישנם תפריטים, טבלאות, יומן מעקב וכל דבר אחר שתצטרכי כדי אכן להוריד 12 ק"ג בממוצע תוך 40 יום בלבד.


אודות מחבר המאמר

בואי להוריד את המדריך המקיף ביותר של ערכת הדיאטה של דר סימונס מאת אואנה לייבוביץ

תוכלי לראות תפריט דיאטת hcg בעמוד הזה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.