אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ניקיון מצריך המון

מי כמונו יודע שניקיון זה דבר חשוב ביותר, שמירה על ניקיון אישי מעבר להענקת ריח טוב והרגשה טובה לבן אדם, תורם משמירה מפני מחלות, ריח רע, הרחקת מזיקים, חיידקים וירוסים ועוד. על מנת לשמור על ניקיון הגוף יש לעשות מספר פעילויות חיוניות הכרוכות במינימום עבודה, מקלחת פעם ביום ובחודשי הקיץ החמים רצוי אף יותר בשל הלחות והזיעה המרובה , צחצוח שיניים פעמיים ביום,  שטיפת ידיים אחרי כל נגיעה בחפץ מלוכלך, שירותים, פח אשפה , בישום המעניק ריח טוב לאורך היום, שטיפת פנים ועוד דברים כאלה ואחרים. מעבר לשמירה על ניקיוננו האישי יש לשמור על ניקיון הסביבה בה אנו חיים, עובדים ולומדים, ולמה זה חשוב? מפני שאם אנחנו נשמור רק על הניקיון שלנו והסביבה שלנו מלוכלכת, אנו בעצם מבטלים גם את הניקיון שלנו כאשר אנו באים במגע עם אותה הסביבה, חיידקים פזורים בכל מקום אפשרי ולכן חשוב ביותר לנסות ולהוריד את מינונם על ידי ניקיון בסיסי ולעיתים קרובות גם יסודי.

אז איך עושים זאת? על מנת לשמור על סביבה נקייה ולהקנות לנו חיים איכותיים יותר יש הצורך להיעזר בכלים שילוו אותנו לאורך הדרך. מגב וסמרטוט בראש ובראש להעביר על הרצפה שהיא מלוכלכת נורא כל היום אנו דורכים עליה באים מהרחוב שהוא מלוכלך גם כן ומעבירים את הלכלוך לרצפה שלנו, לכן חשוב פעמיים בשבוע לשטוף היטב את הרצפה, יש להשתמש במים, לא צריך בכמויות וסבון נוזלי או חומר ניקוי לרצפות גם כן. מעבר לשטיפת הרצפה יש להצטייד ב"שפריצר" ומגבת וזאת על מנת לעשות אבק במשרד שלנו, חשוב לנקות את השולחנות , הארונות, את כלי הכתיבה ואת המחשב בעיקר שצובר חיידקים מרובים במשך מהלך יום עבודה. במידה ואתם חושבים שזה עבורכם מעמסה, יש פתרון לבעיה, המדינה דאגה לפתרון בשל הצורך להגנה על אזרחיה והחליטה לגייס כוח אדם והשמה למען שמירה על ניקיון ואיכות חיים גבוהה להפליא ניקח לדוגמא חברה לשירותי ניקיון  במרכז תעשה זאת עבורך, החברה תצטייד בכלים האיכותיים והדרושים לניקוי הבית או למשרד הפרטי שלך, היא תדע בדיוק מה צריך מה ובאילו חומרים להשתמש על מנת לשמר את המשרד/ הבית שלך ולהביא לתוצאה הכי טובה שאפשר. ניקיון משרדים במרכז זה אחד הפתרונות היצירתיים שהולכים כיום בשוק לאנשים אין את האופציה להתעסק בניקיון משרדם ובכלל שת"א יש בה כמויות עצומות של משרדים היא פשוט משכירה את שירותי החברה ונהנית מניקיון ואיכות חיים גבוהה, קחו זאת בתור המלצה וככה חייכם יעברו בבטחה .


אודות מחבר המאמר

ספיר קוסקי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.