אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתכננים יום כיף? המדריך המלא להצלחת היום כיף !

ימי כיף הינם ימים מיוחדים המסמלים אירוע מיוחד או סתם בתור צ'ופר לחברה שיוצאים ליום כיף. אז מצליחים לשמור על רמה גבוהה של היום המיוחד הזה?

תיאום ציפיות – לפני שאתם מתכננים את היום ומתחילים לתכנן את היום ולאן להוציא את כולם תבצעו תיאום ציפיות עם האנשים שיוצאים. סקר קטן ובו יש שאלות אשר מציעות אטרקציות מסיומות והיוצאים ליום כיף צריכים למלא, לאחר שיש לכם את כל הנתונים ואתם יודעים מה יותר מועדף כך היום כיף שלך יהיה יותר מעניין ומהנה.

יום בלי לחץ – הטעות הפוצה ביותר אשר עושים כולם זה לקחת את היום הזה והלעמיס בו המון פעילויות שלאו דווקא אנשים רוצים לצאת אליהם. ימי כיף שעושים את ההבדל בין טובים ולא ממש טובים זה הימים שבהם יש מרווח זמן גדול בין מנוחה לזמן פעילות. אם היום הוא קצר, אז תבחרו פעילות או שתיים אשר ממש מהנות וביניהם תשימו מרווח זמן גדול של מנוחה על מנת שהאנשים לא יתעייפו ולא ייהנו בגלל זה.

קונספט – אירוע בלי קונספט וסתם משהו לא מעניין יגמרו לאנשים לסבול במימי כיף שלהם מאשר להינות. תחשבו על רעיון מגניב שיכול לגרום לכולם להגיד "וואלה, היה מעולה, אהבתי את הרעיון". ישנם ימי כיף אשר אפשר להעביר לפיתוח חושים, כמו עיוורון, שזהו מקום חשוך מאוד ונותן טעימה של איך העיוורים מרגישים את הפעילות אפשר לבצע בחולון במרכז ליד הקאנטרי.

או לפתח כישורי גיבוש ולקחת את האנשים לימי כיף אתגריים אשר בהם המטיילים מבצעים פעולות אתגריות כמו טיפוס, סנפלינג ועוד מגוון רחב של פעילות אתגרית בקבוצות או בזוגות. קונספט של ימי כיף הוא דבר מאוד חשוב !

תקציב – תכננו תקציב אשר לא יעלה יותר מדי לאנשים שיוצאים וגם לא תקציב מועט מדיי על מנת שלא יהיה מה לעשות, בתוך התקציב תכננו את הארוחות, את הפעילות וגם אפשרות להוציא על עצמך.

ימי כיף הינם ימים חשובים, במהלך הימי כיף צוות העובדים מתגבש, מקבל מוטיבציה כאשר הוא מעביר את אותם חוויות. תזכרו יום כיף טוב הוא יום שבו לאחר מכן ימשיכו לשבח אתכם על התכנון המוצלח שביצעתם. התמונות והמזכרות מאותם הימים ילוו את כולם במהלך חייהם.


אודות מחבר המאמר

ימי כיף | ימי הולדת

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.