אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך להשקיע בנדלן בחול

 

בשנים האחרונות, בעקבות התייקרות הדירות בישראל ובהעדר נכסים המניבים תשואות גבוהות בה, משקיעים ישראלים רבים מעדיפים לחפש דירות להשקעה מעבר לים, ובמיוחד בארהב. קנייה של נכסי נדלן בחול פעמים רבות היא השקעה משתלמת ורווחית. אך יחד עם זאת, בהשקעה מסוג זה ישנם גם סיכונים והמשקיע הלא מנוסה עלול לעשות טעויות שעלולות לעלות לו ביוקר.

ישנן מספר אפשרויות דרכן ניתן להשקיע. יש המשקיעים באמצעות חברה ישראלית, אחרים מעדיפים להיעזר במתווכים מקומיים בארץ היעד ויש מעטים שבוחרים לעשות זאת לבד.

להלן מספר עצות למשקיעים המתחילים:

הפקידו כספים אצל עורך דין נאמן – כדי לצמצם סיכונים, מומלץ שלא להעביר תשלומים או מקדמות עבור הנכס, אלא רק לאחר השלמת החוזה או העברת הבעלות. ככלל, מוטב שלא להסתפק בליווי משפטי של עורך דין מקומי, אלא להיעזר גם בליווי עורך דין ישראלי מומחה בתחום, וכך לצמצם את החשיפה לסיכון.

היעזרו בחברה מקומית לניהול הנכס - אם אין לכם כוונה לעלות על מטוס בכל פעם שיש נזילה באמבטיה, מומלץ להיעזר בחברה מקצועית מקומית שתטפל עבורכם מול השוכרים בכל נושא הגביה והתיקונים הנדרשים בבית.

וודאו מי בדיוק מחזיק בזכויות על הנכס – פעמים רבות המחיר הנמוך של הנכס הוא כתוצאה ממצב משפטי בעייתי. חשוב לברר ולוודא את זהות הבעלים ולערוך בדיקה יסודית ומקיפה, בכל דרך העומדת לרשותכם, כדי למנוע מצב שבו נייר העברת הבעלות יתגלה כחסר ערך רגע אחרי שהכסף והמוכר יעלמו לכם.

למדו את סוגי המיסים הרבים החלים על נדלן במדינה הרלוונטית – מיסי רכישה, מס הכנסה על דמי שכירות, מס רכוש, מיסי עירייה, מיסי מדינה, אגרות והיטלים למיניהם. לנתונים אלה השפעה קריטית על גובה התשואה שלכם, ולכן חשוב מאוד להקפיד להיוועץ עם רואה חשבון מוסמך, המומחה בדיני המיסוי התקפים במקום בו נמצא הנכס ובדיני מיסוי בין לאומי. היו ערים ומודעים לאפשרות שבמקומות מסוימים, בכפוף לחוזה השכירות שנחתם, מקובל להשית חלק מהמיסים על השוכרים.

בדקו אופציה של פתיחת חשבון בנק בחול – הפרוצדורה פשוטה ונוחה והיא עשויה לחסוך לכם סכומי מס משמעותיים שתשלמו בהפקדת שכר הדירה בחשבון הישראלי. 


אודות מחבר המאמר

חברת MSP  השקעות נדלן בארצות הברית מחברת בין משקיעים לבין הזדמנויות.

החברה מאתרת, קונה ומשווקת נכסי נדלן באזור דטרויט-מישיגן, על רקע ההזדמנויות שנוצרו בשוק הדיור האמריקאי.

www.msp-inv.com

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.