אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתלבט בין פנסיון כלבים לדוגיסיטר?

כאשר יוצאים לחופשה ולא נשאר אף אחד בבית, מה עושים עם הכלב. למסור לפנסיון כלבים או לשכור דוגיסיטר? החלטה עם הרבה אחריות, בהעדר חבר או בן משפחה אשר יכול לקחת עליו את האחריות ולשמור על הכלב, נשארות שתי אופציות, כל אחת עם החסרונות והיתרונות שלה. חשוב להיות רגישים כלפי כלבכם, כלבים רבים המגיעים לסביבה כמו של פנסיון נכנסים לסטרס גם בגלל העדר הבעלים וגם בגלל המקום הזר. כלבים רבים סגורים באזור יחסית קטן ובנוסף לסטרס שמחליש את גופם, מספיק שיש כלב אחד עם מחלה מדבקת כל שהיא, וכל הכלבים יכולים להדבק. חובה שהפנסיון תמיד יהיה נקי, ושהכלבים יעברו בדיקה רפואית לפני שהם נכנסים לפנסיון.

ואם בכל הכלב נהיה חולה, חשוב לוודא שיש וטרינר בכוננות לטיפול, ואם לא, אז חשוב להשאיר מספר טלפון שלהוטרינר הקבוע של כלבכם.

נקודות חשובות ביותר לשים לב אליהם בפנסיון הן בטיחות כללית, וצוות ידידותי . בפנסיון מסויימים הכלבים לא מקבלים מספיק תשומת לב, והכלבים לא מוציאים מספיק אנרגיות. חשוב לברר נושאים אלה לפני המסירה, ולא רק מבעל המקום אלה גם מחברים ובני משפחה שמכירים את הפנסיון. מה לגבי דוגיסיטר?, מלבד הטיפול בלכב, דוגיסיטר עוזר גם לשמור על הבית, עצם הנוכחות מראה שהפעילות בבית נמשכת כרגיל. אם אתם מחפשים שירות אישי ברמה גבוה, אתם יכולים למצוא מישהו שישאר בבית שלכם בזמן שאתם בחו"ל או שאיקח את כלבכם אליו הביתה. מבחינת הכלב זה הרבה יותר נוח ונעים, הכלב מקבל את כל התשומת לב הדרושה לו, ובנוסף אינו צריך להתמודד עם מקום זר מלא כלבים אחרים.

לא משנה מה תהייה בחירתך הסופית, פנסיון כלבים או דוגסיטר, חשוב ביותר לתת אינפורמציה מלאה לגבי תזונת הלב ותרופות נדרשות. חשוב לוודא שידידך הנאמן יצא לפחות ל-3 טיולים, ישחק הרבה ויקבל תשומת לב שמגיע לו. חשוב למסור את שעות הטיול שהבלב רגיל אליהם, כולל שעות האכלה, שמירה על רוטינה קבוע במיוחד בהעדרכם עוזרת לכלב להתמודד עם חרדת הנטישה.


אודות מחבר המאמר

פנסיון כלבים בייתי ואישי עם יחס חם ומפנק!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.