אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיווק אתר מכירות באינטרנט

שיווק אתר מכירות באינטרנט

בניית אתר מכירות היא צעד חשוב מאוד להגדלת וקידום העסק, אך הוא לא הצעד האחרון. החלק המורכב מגיע לאחר סיום בניית אתר מכירות – שיווק ופרסום. כיצד ניתן לשווק אתר מכירות באינטרנט?

קמפיין PPC  (Pay Per Click)

בניית אתרים לעסקים בערוץ מכירה ישירה חשוב שתכלול פרסום נרחב. PPC של גוגל היא האופציה הטובה ביותר. מכיוון שהמודעות שלכם מופיעות לצד תוצאות החיפוש יש סיכוי גבוה לכניסה לאתר. מכיוון שאתם משלמים רק על ההקלקות בפועל על המודעה שלכם, קמפיין PPC  יכול להשתלם לכם מאוד.

קידום במנועי חיפוש

בניית אתר לעסקים חשוב שתהייה מלווה גם בקידום האתר במנועי חיפוש כשההתמקדות היא בגוגל. חשוב להבין כי בנית אתר מכירות ללא קידומו במנועי חיפוש אמנם תניב תוצאות אך לא תממש את הפוטנציאל המלא שלה.

בניית אתרים לעסקים - רשתות חברתיות

אחד הדרכים הטובות ביותר לפרסם כל אתר כולל אתר מכירות היא דרך רשתות חברתיות. הפייסבוק היום היא הרשת החברתית הגדולה והמשמעותית ביותר בעולם. פרסום דרך הפייסבוק מאפשר להגיע לקהל רחב מאוד. כאשר שוקלים בניית אתר מכירות חשוב מאוד לשלב את הפייסבוק באתר עם כפתורי לייק, אפשרות לתגובה על מוצרים בפייסבוק ועוד. הרצה של קמפיין בעזרת אפליקציה למשל או תחרות לייקים יכול למשוך תשומת לב גדולה מאוד לאתר החדש שלכם.

בניית אתרים לעסקים - דיוור ללקוחות קיימים

אם יש לכם עסק חי ופועל עם מועדון לקוחות והחלטתם לפתוח חנות וירטואלית, אחת הדרכים הטובות ביותר לפרסם אותה היא על ידי דיוור ללקוחות קיימים. כמובן שעדיף לעשותץ את הדיוור דרך המייל עם לינק לאתר החדש שלכם. מומלץ להוסיף קופון לרכישה, מבצע לחברי מועדון, מבצעים ללקוחות וותיקים וכדומה.

 

לסיכום תחום של שיווק אתרים או קידום אתרים הוא תחום מרתק ורחב ולמעשה הוא נושא בפני עצמו. ישנם מספר דרכים בהם מי שמעוניין בבניית אתר לעסקים יכול להתחיל לשווק את באתר שלו. ישנו כל הנושא של קידום ממומן בו אתם בעלי האתר מציבים מודעות במנועי חיפוש או באתרים שונים ומשלמים על כל קליק. ובנוסף ישנם עוד המון שיטות שונות ויעילות בין אם זה רשתות חברתיות, פורומים בלוג. בנוסף ניתן לקדם את האתר עצמו על ידי שימוש נכון בתגיות ובמילות חיפוש שיש להם השפעה על הרובוטים שסורקים את אתרי האינטרנט כך שימצאו בצורה קלה ויעילה כך שיצרו אפקט יעיל.


אודות מחבר המאמר

מאיה ויז'ן

בניית אתר לעסקים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.