אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיטות להסרת שיער

בעיקר עד שנות השמונים, בעיני רבים ורבות חזה שעיר נחשב לשיא היופי הגברי. עם הזמן, אידאל היופי פנה לכיוון גוף חלק משיער, ועם פיתוח של טיפולי הסרת שיער יותר ויותר גברים החלו בוחרים להסיר את השיער המיותר. ואם בעבר הסרת שיער בלייזר או אפילו בשעווה לגברים הייתה משהו שמתקיים בסוד בחדרי חדרים, בימינו הבחירה לעבור טיפולי הסרת שיער הפכו לנורמה אשר לעתים אף נתפסת כמקור לגאווה, סימן לראייה אסתטית מפותחת וטיפוח עצמי.

 

טכנולוגיות הסרת השיער הנפוצות, בלייזר ובטכנולוגיית קרן אור, מותגו פעם בתור טכנולוגיות הסרת שיער לצמיתות, אך בשל פרק הזמן הקצר יחסית שבמהלכו קיימות השיטות הללו הוחלט שאין להבטיח הסרה נצחית, כי אם דילול או הרחקת שיער לאורך זמן רב.

 

הסרת שיער גברים ונשים – כיום שתי השיטות הפופולריות ביותר להסרת שיער הן הלייזר והסרת שיער IPL או קרן האור, אשר מבטיחות תוצאות נאות, הסרה של כ-80% מהשיער בתוך מספר טיפולים. רבים בוחרים לעבור טיפולי הסרת שיער מטעמים אסתטיים, אשר תורמים גם לבטחון העצמי ולשיפור דימוי הגוף, ללא הצורך במעבר טיפולים כואבים וחוזרים של הסרת שיער בשעווה, בסכין גילוח או בעזרת קרמים להמסת השיער.

 

הסרת שיער מחירים – מחירי הטיפולים משתנים ממקום למקום, ומושפעים מסוג המכשור שבו עוברים המטופלים את הטיפול, מאיזור ההסרה ומספר הטיפולים הנדרש עד לקבלת התוצאות הרצויות. עם זאת ברוב המרפאות המתמחות בתחום ניתן להגיע להסדרי תשלומים נוחים ואף לקבל הנחה מסויימת, בעיקר במידה ומעוניינים להסיר שיער ממספר אזורים.

 

לקבלת הצעות מחיר הסרת שיער ולשם קביעת התאמה לטיפול זה או אחר יש לקבוע פגישת ייעוץ במרפאה, לשם קבלת תמונת מצב רלוונטית לכל מטופל. הטיפול מסתיים לרוב לאחר מספר חודשים עד שנה, תלוי במספר הטיפולים הנדרש.

 

כולם רוצים להיות חלקים ויפים יותר, וטיפולי הסרת שיער מציעים אפשרות זו לכל המעוניין.


אודות מחבר המאמר

ניתוחים פלסטיים, הגדלת חזה, הסרת משקפיים בפורטל להיות יפים www.sopretty.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.