אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

גיוס מועמדים בהייטק

גיוס אקטיבי ואיכותי של מועמדים בהייטק עשוי להוות את ההבדל בין הצלחה מסחררת לבין כישלון צורב.

מגייסי כוח אדם בתחום ההייטק כיום חייבים לחשוב מחוץ לקופסא, לעבור לצד היוזם ולהגיע ראשונים למועמדים האיכותיים שממתינים להם בחוץ בין ים קורות החיים.

מה בכל זאת אפשר לעשות בכדי לאתר מועמדים איכותיים בתחום ההייטק?

אז איך מוצאים את המועמדים המתאימים? איך עוברים לצד היוזם והמחפש ולא לצד שיושב וממתין שמועמדים ימצאו אותו? אנו בג’וב ווב מבינים את העומס ואת הלחץ בהם נתונים אנשי הגיוס, את האחריות הכבדה המוטלת על כתפיהם, לכן מוצעות שלוש דרכים אפקטיביות לאיתור יזום של מועמדים איכותיים.

פייסבוק

הרשת החברתית שעוד לא סיימה להגדיר את עצמה מהווה קרקע פורייה לאיתור מועמדים איכותיים בתחום ההייטק. הרשת מאפשרת לכם להתרשם ממועמד שאת קורות חייו קיבלתם וברצונכם לבחון מעט יותר לעומק. תמונות, פרופיל, אמירות כאלה ואחרות יאפשרו לכם לעמוד מעט טוב יותר על אופיו טרם קבלת ההחלטה על המשך התהליך עמו. עוד מאפשרת לכם הרשת לחפש ולמצוא מועמדים איכותיים בתחום ההייטק במגוון קבוצות שונות שמוקדשות לתחום בהן מועמדים מציעים עצמם ומפרטים את מה שנדרש לכם לדעת בכדי לקבל החלטה ראשונית. עם זאת צריך לזכור כי לפייסבוק חסרונות וכי היא לא כלי מובהק לאיתור ומציאת מועמדים לעבודה.

לינקדין

הרשת החברתית-מקצועית מגלמת מגוון רחב ביותר של איתור מועמדים איכותיים בתחום ההייטק. הרשת הולכת ותופסת תאוצה ונפח מיום ליום ומחפשי עבודה רבים הולכים ומתוודעים אליה. מגייסי כוח האדם צריכים פשוט ללמוד את הרשת ואת אפשרויותיה הרבות ולעשות שימוש בה לתועלת ארגונם. קבוצות ייעודיות למחפשי עבודה בתחום ההייטק, הצעות עבודה, דיונים, פרופילים אישיים של מועמדים ועוד, כל אלה מהווים כלים אפקטיביים בידי מגייס כוח האדם.

הדובדבן שבקצפת: ג’וב ווב – הגוגל של קורות החיים

ההמלצה החמה שלנו מציעה לך, איש הגיוס, את האפשרות הנוחה, המהירה והזולה ביותר. איוש מיידי, חכם ואינטואיטיבי. לא עוד לחכות למאות ואלפי קורות חיים ולעבור עליהם באופן סיזיפי, לא עוד לבקר בעשרות אתרים לפרסום הצעות עבודה, חברות כוח אדם והשמה, לא עוד להיות תלוי בתוכנות סינון שלעיתים עשויות להחמיץ מועמדים איכותיים בגלל פרטים טכניים. מנוע החיפוש המהפכני של ג’וב ווב מאפשר לכם לדלות את המחט מערמת השחת ולמצוא מועמדים איכותיים ורלוונטיים באמצעות שימוש במילות חיפוש, הגדרות ופילוחים מדויקים. מנוע החיפוש המתוחכם של ג’וב ווב מוצא עבורכם קורות חיים רלוונטיים בדיוק כפי שגוגל מוצא עבורכם תוצאות רלוונטיות למונח החיפוש שלכם.

מבלי צורך לבזבז זמן, בלי צורך ללמוד שימוש בתוכנה חדשה או להתקין אחת כזו, פשוט להירשם ולהתחיל למצוא מועמדים רלוונטיים באופן מיידי.


אודות מחבר המאמר

ג'וב ווב - הפצת קורות חיים וחיפוש עבודה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.