אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עולם הג'ינס 2010

אם ליום- יום, לעבודה, ליציאה עם חברים או לאירועים, יש מגוון רחב של פריטי לבוש אשר מתאימים לכל מטרה.

גזרות גבוהות, גזרות נמוכות, ג'ינס מתרחב או סקיני, שטיפות עם אקונומיקה, חתכים, שילוב עם בדים אחרים בכל פריטי הלבוש הקיימים: חולצות, מכנסיים, מעילים, ג'קטים, ווסטים, כובעים ועוד. יש גם פריטי לבוש עם בד דמוי ג'ינס, כמו לדוגמא: בגדי ים, הלבשה תחתונה ונעליים.

רשת האופנה לי קופר הינה דוגמא טובה לחברה אשר מתמקדת בעיקר בפריטים העשויים מבדים של ג'ינס, אך ניתן למצוא פריטים מבדים אחרים. לי קופר מציעה מגוון אדיר של גזרות וצבעים למגוון של מידות לגברים ולנשים.

גם ברשתות אופנה אחרות ניתן למצוא מגוון רחב של ג'ינסים לצד שאר הקולקציה. רשתות אופנה מרכזיות, כמו לדוגמא רנואר וכן קסטרו מציעות מכנסיים, חולצות, שמלות וג'קטים, כי הן מודעות לביקוש הרבה של המוצר הכי נמכר בעולם.

ניתן אולי לחשוב שג'ינס הינו בד אשר קשה מאוד לחדש אותו, אך כל שנה רשתות האופנה המסחריות וכן מעצבים רבים מפתיעים את הצרכנים ומראים גזרות חדשות וצבעים אשר לא נראו קודם. כיום ניתן לראות בעיקר את חזרת העבר בעולם האופנה אשר גם משפיעה על תחום הג'ינסים- חיתוכים של מספריים ושטיפות עם אקונומיקה שולטים עכשיו ונחשבים מאוד טרנדים. לי קופר, רנואר, קסטרו וחברות אופנה אחרות מעודכנות בחזרה של הטרנד ומציאות דגמים רבים מן הסוג הזה ורבות ביניהן על קהל הצרכנים.  

קולקציית אביב קיץ 2010 של המעצבים השונים מורכבת מפריטים רבים, אך ניתן להרגיש באופן משמעותי את השתלטות פריטי הג'ינס על הקולקציות השונות. ג'ינס הוא ממזמן כבר לא פריט כחול. יש ג'ינסים לבנים, שחורים, סגולים, צהובים, ורודים ועוד רשימה ארוכה מאוד של כל הצבעים אשר קיימים בעולם.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.