אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קידום אתרים בגוגל – קליעה למטרה, הנכונה!

כאשר בימינו ניתן לראות אתרים שקמים בכל כמה שעות לאינטרנט, עולה השאלה, האם כל האתרים האלה באמת נחוצים? האם כל האתרים הללו באמת יעזור לגולשים בדרך זו או אחרת? העניין הוא לדעת להתמקד בצורה שכזו באתר משלנו שגולשים ירצו לבא שוב לבקר ולהתחדש, ולא להרגיש שרימו אותם בעוד אתרי מאמרים נטולי ידע ועניין בתחום המבוקש.

קידום אתרים בגוגל - בצורה נכונה!

ככל שאני יותר משוטט באינטרנט, אני רואה דבר שחוזר על עצמו, אתרים בכל תחום ובכל ענף משוכפלים בוראציות שונות וכבייכול מגוונות, העניין הוא שזה לא רק מזיק בצורה מטורפת לנושא קידום אתרים בגוגל, אלא גם נוטה להיות מציק עד לרמת נזק אל מול הגולשים. כאשר אנחנו מבקשים שאילתא מסוימת בגוגל, ואנחנו מקבלים עשר תוצאות – באם אנחנו החלטנו להיכנס לאתר הראשון (בצורה האורגנית) ולקרוא, ואז לצאת מהאתר לחפש עוד מידע מהתוצאות שעלו ב"גורל" ולגלות שגם התוצאות שבעמודים הבאים הם בדיוק עם אותו תוכן, ולקרוא את מה שהרגע קראנו באתר אחר מעליו, מה קרה פה?

הסבר הבעיה:

אתרים רבים חושבים שאם הם יכתבו את מה שכתב או איך שכתב האתר בתוצאה הראשונה בגוגל, כך גם הם יקודמו, "אני אכתוב ואסדר את האתר שלי בצורה שעשה המתחרה (וכנראה גם המנצח) ואקבל עדיפות מגוגל היקר..."

חשיבות הבעיה:

כאשר גוגל מגלה תוכן משוכפל, דומה או אפילו מזכיר (עד לרמה של העתקה של שני משפטים בודדים) הוא מבין שנעשה משהו לא טבעי, כאשר דבר לא נעשה בצורה טבעית, אין סיבה שיופיע בצורה טבעית.

כאשר אתר מחקה אתר אחר, אין סיבה (בהיגיון פשוט) שיהיה באותו עמוד עם האתר שבעצם "הקים" ראשון את הנושא ואת התוכן.

פתרון:

אין טעם להיות דומים, כאשר אנחנו נעלה עם תוכן שונה, חדש ואפילו מחודש בתחום המדובר, אנחנו נהיה ייחודיים, וכאשר גוגל יראה שאנחנו "מביאים לעולם" תוכן חדש בתחומנו, הוא ירצה לשתף את הגולשים בדיוק באותה צורה. בעולם האינטרנט, לא הכל פייר, כי לפעמים ישנם אתרים מדהימים בכמות הידע אבל ללא סריקה מגוגל, כלומר – גוגל עדיין לא הספיק לקרוא את התוכן וכבר גנבו מהאתר את החומר שנכתב (בעמל רב אני בטוח), גוגל לא יכול להיות שופט, הוא רק יודע מי העלה את זה ראשון לגוגל.

פתרון אפקטיבי:

כאשר אנחנו מודעים לכך שיש לנו כמה וכמה מאמרים אשר יכולים לחדש עולם ומלואו בעולם הענף והתוכן שלנו, ניתן לפנות לWORDPRESS, אתר בינלאומי הנותן שירות בלוגים בחינם, וכאשר כותבים ברמה קבועה בבלוג באינטרנט, הוא נסרק הרבה יותר מהר מאתר רגיל, לפעמים אתר יכול להגיע למצב של סריקה פעם בחודשיים. אך כאשר אנחנו כותבים בלוג אשר מעודכן באופן קבוע, כך גם הוא ייסרק ולא יישאר הרבה זמן לקוראים שלנו לגנוב את החומרים שלנו, לפעמים ניתן לראות בלוגים בוורדפרס אשר נסרקים באופן קבוע של כמה דקות! הרעיון הוא לנצל את הכוח שלנו לטובת מנועי החיפוש, במידה והעלנו תוכן חדש, תנו לעולם לדעת את זה, אני בטוח שגם גוגל יצדד אותי בנושא.


אודות מחבר המאמר

מאמר זה נכתב ע"י כותב תכנים מקצועי בחברת קידום אתרים בגוגל - VPR

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.