אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מהן סדנאות יצירה לנשים

מהן סדנאות יצירה לנשים

במהלך השנים האחרונות גדלה המודעות והדרישה בקרב המין היפה לסדנאות יצירה ולאומנות בשיטות שונות, ואכן ניתן למצוא מגוון רחב של סדנאות יצירה לנשים אשר מתאפיינות בשילוב של אווירה חמה ונעימה ובחברה של נשים איכותיות. כמו כן, ניתן ללמוד הרבה תכניקות ורעיונות מסדנאות אלה על אומנות כגון: יצירה עם אבנים, יצירת תכשיטים ותיקון של כאלה שניפגמו, עיצוב אלבומים חריזה יפנית ועוד ...

דוגמא לסדנה הקיימת בתחום האומנות

ישנה סדנה העוסקת ביצירת\תיקון תכשיטים, כאשר בסדנה מסוג זה ניתן יהיה ללמוד כיצד לבצע פעולות שונות ליצירת\תיקון תכשיטים על ידי טכניקות ורעיונות מעניינים אשר יעשירו את הידע שלכן ואת הביטחון שלכן כאשר אתן תיגשנה ליצירת\תיקון התכשיט. כמו כן, יש הרבה אופציות בסדנאות אלה כאשר ניתן לגשת לסדנה בה מתמקדים בתיקון של תכשיטים, והרי שיש הרבה נשים אשר יש להן תכשיט שהן אוהבות מאוד אך הוא יושב בארון מאחר והוא לא תקין, נשים העונות לתיאור זה ישמחו מאוד לתקן תכשיט ואף לשדרג אותו לפי טעמן.

כמובן שישנה אופציה לסדנה בה מיצרים את התכשיט מאפס כאשר עומדים לרשותכן מגוון רחב של פריטים לעיצוב תכשיט כגון: חרוזי קריסטל, יצירה עם אבנים טבעיות, חלקי תכשיטנות,  יציקות וחרוזים, חרוזי סברובסקי עם מבחר גדול של אופציות כמו אבני ריבולי סברובסקי בגדלים שונים, פניני סברובסקי, טיפות סברובסקי ועוד, מגוון רחב של חוטי עור מסוגים שונים, שרשראות מסוגים שונים כמו שרשרת השחלה, לולאות עבות או דקות, שרשרת לבבות ועוד, חרוזים יפנים מסוגים שונים, סרטים,פפיונים ופרחים שונים לעיצוב, כפתורים מסוגים שונים לעיטור בגדים, עגילים ועוד, צבעי זכוכית מסוגים שונים ליצירת סדקים, ג'ל ליצירת מראה עתיק, מגוון צורות של מוצרי פוליאסטר לצביעה ועיצוב, מגוון רחב של מוצרי עץ לעיצוב ועוד אלמנטים רבים.

 

קצת על התכשיטים בחברה

ענף התכשיטים במהלך ההיסטוריה התפתח בחברות שונות של בני האדם, מאחר ונוצרה חשיפה של האדם לרעיונות ולטכניקות של ייצור תכשיטים מסוגים שונים ובשימוש שונה. ניתן לראות בחברות שונות באזורים שונים בעולם שימוש של תכשיטים, אשר מהווה כמעיין קישוט של האישה ואף הגבר. תכשיטים אף שימשו כמעיין סמל למעמד חברתי או כלכלי, כאשר במקומות שונים נעשה שימוש בתכשיטים כאומנות טהורה על מנת להציג אותם לראווה במוזאונים ובגלריות לאומנות.


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

למידע על סדנאות גולדפילד

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.