אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

ימי גיבוש בצפון – מה זה אומר?

לאחרונה יותר ויותר ישראלים מעדיפים לזנוח את הערבים הכוללים אלכוהול, סכנה ואוכל ולעשות להם ימי גיבוש בצפון. הדבר נכון במיוחד עבור המגזר העסקי בישראל, המנסה לקחת את עובדיו וליצור גיבוש איכותי ומשובח תוך הרכבת יום כיף בצפון. הרעיון המיוחד הזה כבר מזמן הפך לטרנד שמסרב להיעלם מהמפה ויותר ויותר ארגונים, חברות ואפילו משרדים קטנים מעוניינים לקחת את עובדיהם ל-יום גיבוש בצפון. אז מה זה בעצם אומר?

 

יום גיבוש בצפון הוא בעצם אחד השירותים היותר מבוקשים כיום, אומר לנו יניר, מפעיל וותיק של חברה המספקת יום כיף בצפון ואם תשאלו אותו יום כייף בצפון. הרעיון הוא ליצור חבורה מגובשת יותר תוך הקדשה ומבט על מהותו של העובד. הוא ממשיך ואומר שהטרנד הזה שולט בישראל כבר למעלה מעשור שלם אך לאחרונה, יותר ויותר מחקרים מצביעים על הקשר שבין תפוקתו של אותו עובד פלוני לבין יום כיף בצפון או בכלל. מהנקודה הזו, כך לפחות לדבריו, יום גיבוש בצפון בהחלט עושה את העבודה.

 

ימי גיבוש בצפון בעצם באים לשבור את השגרה המשעממת והמונוטונית של יום עבודה רגיל. החברה קוראים לזה יום כייף בצפון. אז מה בדיוק יום גיבוש בצפון כולל ולמה יום כיף בצפון הפך להיות כל כך מבוקש? לשאלתנו יניר מפנה אותנו לשלל שלם של פעילויות שונות וביניהן פיינטבול, טיול טרקטורונים, טיולי אופניים בצפון ופעילויות קבוצתיות וכמובן אירוח קולינרי. הרעיון של יום גיבוש בצפון הוא בעצם הוקרת תודה לעובד תוך יצירה של קבוצה שפועל לשם מטרה אחת.

 

בתוך כך אנו רואים יותר ויותר מנהלים שמשבחים את הפעילות המבורכת. יום גיבוש בצפון בהחלט הצליח להחדיר עוד ועוד חיים למשרד. עשינו את התרגיל המיוחד הזה לפני כשנתיים ועד היום מדברים עליו, אומרת לנו הילה ומציינת כי נראה, כך לפי העובדים לפחות, שבהחלט הגיע הזמן לעוד יום כייף בצפון הארץ. 


אודות מחבר המאמר

פיינטבול איילת השחר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.