אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

עיצוב בגבס לבית ולמשרד

 

הגבס הוא מינראל שהפך לחומר גלם פופולארי ביותר בעולם הבניה. המגמה שתופסת תאוצה היא שימשו בחומרים קלים וידידותיים לסביבה שמונעים להקים אתרי בניה גדולים, רועשים ובעיקר - מזהמים. הגבס הפך להיות חומר הגלם המוביל של עולם הבניה הירוקה. מעבר לתכונות הירוקות שלו הגבס מאוד פשוט לעיצוב, קל לעבודה ועלותו זולה. עיצוב בגבס הפך להיות תחום התמחות של ממש ומעצבי פנים משתמשים ללא הרף בגבס בכדי ליצור עיצובים שונים ומיוחדים. 

רעיונות לעיצוב בגבס במשרד ובבתי עסק

גבס הוא חומר גלם מאוד שימושי עבור בתים פרטיים ודירות ומשרדים ועסקים כאחד. נוכל ליצור מחיצות גבס בין עובד אחד לשני ובכך ליצור פרטיות מצד אחד ומצד שני אופציה פתוחה ונוחה לתקשר אחד עם השני. מחיצות הגבס לא צריכות להיות לבנות ומשעממות כמו שרואים בסרטים - ניתן לצבוע את מחיצות הגבס, ליצור בהן מדפים בצורת נישת גבס וכו'. תוכלו להשתמש בבלוק גבס גם בכדי ליצור הפרדה בין אזור העבודה לאזור המבקרים למשל. הגבס יתן מראה קליל יותר לכל המשרד מאשר שימוש בחומרים כבדים ומבחינה כלכלית הוא יהיה הרבה יותר זול לעסק.

רעיונות לעיצוב בגבס ברחבי הבית

מעצבים בגבס בסלון

אחד החדרים המרכזיים בבית הוא הסלון והשימוש בגבס הוא הכי מגוון ונרחב שיש שם. נוכל ליצור מזנון מגבס בסלון שיחזיק את מערכת הסטריאו שלנו, את הרמקולים, הDVD, מסך הטלוויזיה, הממירים וכו'. ניתן גם להקים ספריה לסלון מגבס בעיצובים נקיים ונעימים, במדפים א-סימטריים , בצבעים שונים, בשילוב תאורה שקועה ולהציג את פסלי האומנות שלנו,  את הספרים, הדיסקים ופריטי נוי למיניהם. אחד השימושים המקובלים ביותר בגבס בסלון הוא יצירת נישה מגבס לטלוויזיה. מסכי הLCD השטוחים של ימינו לא דורשים יותר מדי תחזוקה - הם לא כבדים וכל שצריך לעשות הוא ליצור להם מסגרת יפה שתדגיש את הטכנולוגיה הגבוהה שלהם. יצירת נישת גבס למסכי LCD ממסגרת את המסך כמו תמונה ומאפשרת לנו ליהנות מאיכות צפייה ועיצוב גבוהה.

עיצוב בגבס במטבח

נוכל ליצור עיצוב בגבס גם באזור המטבח על ידי הנמכת התקרות שיוצרת תחושה יוקרתית יותר ומאפשרת גם לשלב תאורה מיוחדת כגון תאורה שקועת תקרה. מעבר לכך נוכל לשלב מדפים מגבס במטבח שיציגו את כלי המטבח היוקרתיים שלנו לתפארת ויאפשרו לנו נגישות נוחה יותר עליהם.

עיצוב ארונות מגבס

במקום אותם מדפים פתוחים שצוברים אבק, קשה לנקות אותם והם לא יציבים ואסתטיים נוכל ליצור ארונות מגבס. יצירת ארון מגבס היא דומה מאוד ליצירת נישה או מזנון מגבס ומאפשרת משחקי עיצוב רבים ומגוונים, יצירת מדפים א-סימטריים, שימוש בתאורה שקועה, חסימת מדפים מסוימים בכדי ליצור עיצוב מעניין יותר וכו'. ארון מגבס יכול לשמש אותנו לספרים, לדיסקים, לביגוד, לפריטי נוי ומה שנרצה. ארונות מגבס יכולים להיות ממוקמים בחדרי השינה השונים ברחבי הבית.


אודות מחבר המאמר

אתר "שיפוצים פלוס" מציע  מגוון רחב של קבלני שיפוצים מרחבי הארץ אשר נבדקו וסוננו על ידי צוות האתר. כל קבלן מדורג על ידי אוסף של חוות דעת שצוות האתר אסף טלפונית מלקוחות. תוכלו להתרשם גם מחוות דעת בכתב ובוידאו ולקבל את הפרטים המלאים על הקבלן טרם תעשו את בחירתכם. כל חוות הדעת אמיתיות ומגובות בחשבוניות.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.