אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

זר כלה כאביזר אופנתי

כל בחורה אשר מגיעה ליום המאושר והמיוחד בחייה מעוניינת להיות האישה הכי יפה באולם ובעולם. אין ספק שאם מישהי היתה יכולה להזמין רק בחורות מכוערות לחתונה שלה, היא היתה עושה את זה. התחושה הזאת, של להיות הכי מיוחדת, הכי יפה, הכי קורנת – קוסמת לכל אחת. ברגע שהיום המאושר בחייך מגיע, את לא תרצי רק שהאירוע ילך כמו שצריך וכולם יהנו ויבלו, אלא גם שאת תיהי מסמר הערב. את הרי הכלה, וגם הבחורה הכי פשוטה וצנועה, תרצה להיות זוהרת ביום חתונתה. הדרך לזוהר  גם לבחורה שהיא לא שיא היופי, - היא לא כל כך קשה, יש המון תכשירים ותוספות שאפשר להשתמש בהם, כך שאפילו מישהי שכוססת ציפורניים, לא יכולה ללכת על נעלי עקב או שהשיער שלה לא מסתדר בדרך כלל, תוכל להיראות בסופו של דבר במיטבה ואף יותר מכל חלומותיה הפרועים.

מה הם אותם עזרים?

מלבד תוספות שיער ושמלות עוצרות נשימה (למי שיש לה את הכסף הנדרש), ישנם עוד המון רעיונות ועזרים בהם ניתן להשתמש על מנת ליצור אפקט זוהר וקסם לכלה המיועדת. סלוני כלות, קוסמטיקאיות, מכוני טיפוח שונים – כל אחד מהמקומות האלה ידע כיצד להוסיף ולהחמיא לכל בחורה, איך לסדר את השיער, איזה גזרה מתאימה לה, מה האיפור המחמיא ביותר ולסיכום, איך לגרום לכל אחת, אפילו בחורה שלא רגילה להתייפייף, להיות מסמר הערב וסינדרלה לערב אחד. העזרים הרשמיים הם למשל: תכשיטים, איפור, נעליים, זר כלה, עדשות מגע, שיזוף בהתזה ועוד המון רעיונות מקוריים שיהפכו אותך להיות יפייפה בעיני כולם.

עד כמה הדברים משפיעים?

אין ספק שלכל תוספת שהיא יש את המשמעות שלה. גם דברים שיכולים להראות לכל אחד כעזר פשוט ולא משמעותי, יכול להתגלות לבסוף כתוספת העיקרית ליופי. לא סתם אומרים שאקססוריז עושים כל בגד. כך גם זר כלה ייחודי או נעליים בולטות יעשו את העבודה. נכון שיופי אי אפשר להמציא, אבל לכל אחת יש נתונים כלשהם, אפשר לבחור לכל אחת פריטים שיעשו את ההבדל בין סתמי למיוחד, כמו ההבדל בין זר כלה פשוט לבין זר מושקע ומיוחד. 


אודות מחבר המאמר

מאסטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.