אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכות crmיעזרו לך לעלות גבוה

 

 

מערכות  crmיעזרו לך לעלות גבוה

אין צורך שתהיו בקיעים בתחום המחשב, אין צורך שתדעו את שמות הלקוחות שלכם בעל פה או שתזכרו מתי אתם עתידים להיפגש איתם או מתי עליכם לשלוח לכם מייל. ביננו, אם תסתמכו על הזיכרון, לא תגיעו רחוק. מה שכן, ניהול קשרי לקוחות על ידי מערכות  crmיעזרו לכם להגיע למקסימום ביצוע במינימום זמן ומינימום השקעה מחשבתית. כל הדרוש קיים בתוך המערכת כדי לזכור עבורכם מה נחוץ מרמת הלקוח היחיד ועד רמת הניהול והביצוע של כל קמפיין ופרויקט.

מערכות  crmנמצאות על תוכנת ענן אשר אינה נדרשת לחומרה או לשרת. לכן ניתן להתחבר אליה מכל מחשב. הייחודיות של תוכנה זו היא האופן התקשורתי בה היא מתנהלת מול כל אחד. היא יעילה ונוחה עבור המגזר המנהל והמגזר הפועל בשאר המערכות של החברה. רק שם משתמש וסיסמה יכולים לפרוש מולך את כל עולמך העסקי בדוחות, טבלאות, מסמכים וכלים חזותיים נוספים עבור התנהלות חכמה ויעילה במישור העסקי.

כל מערכת מותאמת אישית

על מנת לבצע את כל הנדרש לכל חברה יכולה התוכנה להתאים עצמה עבור כל צרכי המערכת. מעבר לכך היא מלווה ומגובה במערכת מאובטחת איכותית ובצוות המעניק מענה תמיכה במשך 24 שעות לכל אורך הדרך. פורום האינטרנט יכול לתת מענה עבור מגוון שאלות אך אלו, סבירות כי תהיינה מועטות היות והמערכת ידידותית עבור מי שעושה בה שימוש.

ניהול מסמכים וקבצים מרובים

המערכת מאפשרת מעקב אחר כל המסכמים אשר מצויים בתוכה וכמו כן היא מודולרית ולכן מאפשרת ניידות בין כל הספריות הקיימות בה. בשל הרשאות שניתן לבצע בה, בכל עת, ניתן לפרוש את המידע באופן חלקי עד שלם בין כל אנשי הצוות ולשנות במידת הצורך.

מה מספקת התוכנה?

הפקת דוחות שיש בהן צורך לניהול תקין ויעיל של החברה, תיעוד של פעילות מול כל לקוח, ניהול של מכירות ושקיפות לגבי  הזדמנויות ברמה העסקית, פרישת הצפי לגבי מכירות ולגבי שיווק יעיל, ניהול של פרויקטים ושל קמפיינים, התארגנות שוטפת ויעילה  מול לקוחות קבועים וחדשים, ניהול של חוזים ושל מסמכים שונים, סנכרון של גוגול ואאוטלוק.


אודות מחבר המאמר

mybusiness.co.il מערכות תוכנה לארגונים

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.