אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קופת חולים מאוחדת ושפעת חזירים

לאור הדאגה הרבה, והביקוש של הציבור הרחב עקב חששות כבדים, וחשש מפגיעה בריאותי, יצאה קופת חולים מאוחדת שהיא הקופה הפחות מוכרת ומפורסמת בישראל, ואפשר להגיד   שקופה זאת, קופת חולים מאוחדת היא קופת החולים הרביעית בגודלה במדינת ישראל, בכל אופן יצאה קופת חולים מאוחדת במסע הסבר על שפעת החזירים שדופקת לנו בדלת בתקופה זאת.

ההסבר של קופת חולים מאוחדת בנושא שפעת החזירים

קופת חולים מאוחדת מסבירה גם בתקשורת, גם לציבור לקוחותיה, וגם באתר האינטרנט שנגיש לכולם , את אופן המחלה, את אמצעי הטיפול ואת הבעיות השונות שיכולות  להיווצר , ואיך קופת חולים מאוחדת תוכל לפתור בעיות אלה, ולחסל או להרחיק לפחות זמנית את שפעת החזירים, בעיקר על ידי חיסונים במתבצעים  בסניפים של קופת חולים מאוחדת.

 

קופת חולים מאוחדת מבהירה לציבור ששפעת החזירים  היא סוג של שפעת  רגילה, שאף התסמינים להידבקות במחלה מאוד דומים לכל שפעת רגילה, בעיקר בעונות החורף הקשות .

קופת חולים מאוחדת מסבירה כי השוני הוא בהתפשטות המחלה בצורה קיצוני, התפשטות שהגיעה  גם לישראל וגרמה לחולים רבים להידבק בשפעת החזירים, ואף חלקם מתו משפעת החזירים, למרות שגם  קופת חולים מאוחדת וגם קופות חולים  אחרות אומרות לפעמים שהאנשים שנפטרו ממחלת שפעת החזירים  לא בהכרח מתו עקב המחלה, אלא היו בקבוצות סיכון שונות שהמחלה לא תרמה להם, בלשון המעטה , אך בהחלט לא גרמה  לכך שהם נפטרו.

 

קופת חולים מאוחדת מבקשת מציבור לקוחותיה , מציבור מבוטחי קופת חולים מאוחדת להגיע לסניפים השונים , ולקבל את החיסון לשפעת החזירים.

 

קופת חולים מאוחדת טוענת כי  חיסון לשפעת החזירים הוא בטוח, ומומלץ מאוד לבצעו, ואין סיכון במה שהוא גורם,אם כך מבהירה קופת חולים מאוחדת כי קיים תמיד סיכוי לתופעות לוואי של החיסון , תופעות קשות או קלות, אך הם נדירים מאוד, וזה לא מה שצריך לגרום לחשש מהציבור שגם קוראים כי החיסון לשפעת החזירים מכיל רכיבים שונים שיש דעות רבות עליהם שהם לא בריאים לגוף, ומי בריא לפעמים לא מומלץ להתחסן, ועוד דעות רבות שמשנות לאנשים את חוט המחשבה בנוגע לחיסונים . קופת חולים מאוחדת מנסה לשכנע את הציבור להגיע ולהתחסן  בסניפים השנים של קופת חולים מאוחדת, ואף גם לקבל חיסון נגד שפעת עונתית, ולהיות מוגנים כמעט לחלוטין מסוגי השפעת השונים לתקופה הקרובה.


אודות מחבר המאמר

 

ניצן,

קידום, שווק, ופרסום באינטרנט

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.