אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

קוסם לבר או בת מצווה

ימי ההולדת של הילדים שלנו ם תמיד ימים מלאים בשמחה, מצחוק והנאה רבה. בכל שנה, אנחנו ההורים דואגים רבות למסיבת יום הולדת מהנה עבור הילדים הקטנים שלנו וחבריהם-  זו יכולה להיות מסיבת הפתעה, מסיבת יום הולדת בגינה או מסיבת יום הולדת בבריכה. זו יכולה להיות מסיבת יום הולדת מלונה פארק או בים. כאשר מגיע גיל 13 אצל הבנים או 12 אצל הבנות אנחנו לא רק שמעוניינים במסיבת יום הולדת ייחודית ובלתי נשכחת עבור ילדינו אשר הגיעו לגיל הבגרות, על פי הדת היהודית אלא אנחנו רוצים מסיבת יום הולדת מאוד מהנה. אחת הדרכים המהנות ביותר לחגיגות יום הולדת בת או בר מצווה היא באמצעות שילוב מופע של קוסם במהלך יום ההולדת. לפניכם מאמר בנושא קוסם לבר או בת מצווה.

חגיגות הבגרות

גיל 12 ואצל הבנות וגיל 13 אצל הבנים הם גילאי הבגרות של הילדים על פי הדת היהודית ולכן חגיגות יום ההולדת של גיל זה צריכות להיות מיוחדות יותר ובלתי נשכחות- כיוון שחוגגים חגיגות אלו רק פעם אחת בחיים. בדרך כלל את הבנים המגיעים לגיל הבגרות לוקחים לירושלים להעלת ספר התורה. בתום הטקס בדרך כלל נאספים ל הקרובים לחגיגות בר המצווה. ניתן לחגוג את האירוע במסעדה, בגן אירועים או באולם אירועים. במהלך החגיגות ניתן לשלב מופעים שונים- מופעי קוסמים, תקליטן ורחבת ריקודים וכדומה. בנים בדרך כלל מאוד אוהבים להטוטים שונים, טריקים מתוחכמים וכדומה ולכן מופע קוסם יכול להפוך להפעלה מהנה מאוד עבורו ועבור אורחיו וחבריו.

בת מצווה בלתי נשכחת

בעת חגיגות בת המצווה בדרך כלל לא עולים לירושלים אך חוגגים את היום בצורה מאוד חגיגית וייחודית. גם עבור חגיגות בת המצווה קוסם או מופע קוסמים יכול להפוך את בת המצווה מיום הולדת רגיל ליום הולדת מיוחד ובלתי נשכח. כמו בר המצווה, גם את חגיגות בת המצווה יכולים לחגוג באולן אירועים, בבית, בגינה, בגן אירועים או במקומות ציבוריים שונים אחרים כגון מסעדה, תיאטרון, בריכת שחייה וכדומה. מופע קוסמים יכול להפוך את היום הולדת לחגיגות בת מצווה ייחודיות ומיוחדות.


אודות מחבר המאמר

מאסטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.