אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת משקפיים ושיפור ראיה

בעצם יש אחד לא אוהב להרכיב משקפיים, במיוחד לא להיות חייב להרכיב אותם. בשביל אנשים כי במאי מרכיבים משקפיים אחרת עדשות ומבקשים לבצע חיסול משקפיים, קיים כיום התשובה בקלות ונעים שיכול מבוצע על ידי ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. 

כיצד זה יכול להיות עובדת?

במסגרת ניתוח הסרת משקפיים בלייזר, עושים שימוש בקרני לייזר כי במאי מלטשות את הקרנית בעין עולה בקנה אחד עם לנתונים האישיים של המטופל, כך שהן יוצרות מעין משקפיים בלתי נראים פנימיים. מחקר זה של הסרת משקפיים שקל לניתוח בקלות וישירה כי במאי מקנה פתרון רגוע ובקלות למי לא מעט כי במאי מבקשים להיפטר ממשקפי הראיה שלהם. במסגרת ההליך, רפואי מקצועי מזין לתוך מחשב נייד את הנתונים האישיים של כל מטופל, ובהתאם לזאת, מלטש בעזרת קרני הלייזר את הקרנית סגנון מדויק ועדין. לאחר ההליך, פיתוח הראיה מתקבל לאורך ימים ספורים, והראיה משתפרת לאין ערוך ונעשית חדה מתמיד. 

מי מתאים החלפה את הניתוח?

לימודים לייזר של הסרת משקפיים נועד להציג מודע לבעיה של קוצר ראיה, רוחק ראיה אחרת צילינדר. הניתוח מיועד למטופלים מגיל 18 טוב יותר מתחת ל, כי במאי מרכיבים עדשות צור קשר אחרת משקפיים, והם של בתים הרבה עדינה לפחות במשך שנה. יש לשים לב כי אנשים המוצאים את עצמם מסוימים נמצאים בלתי מתאימים החלפה חיסול משקפיים בלייזר, שהתפתח נתונים מסוימים כגון קרנית רזה מידי כי במאי איננה מנוהלת לליטוש במכשור הלייזר, אנשים של בעלי בתים מחלות בעיניים כגון קטרקט, ובנוסף נשיות בהריון. בכל זאת, כשבעים p.c מן האוכלוסייה נמצאים מתאימים שינוי את הניתוח. ההליך מקל על מרכיבי המשקפיים, מחדד את ראייתם ומשפר אותה במאה p.c, וחוסך מהם את המטרד שבהרכבת משקפיים או עדשות והתלות התמידית בהם.

האם הניתוח הוא נזק?

מחקר הסרת משקפיים איננו כואב מאחר שטרם ההליך, הרופא עושה שימוש בטיפות עיניים מאלחשות כי במאי מרדימות את בעולם ומונעות את הופעתם של הכאבים. בכל זאת, יש לציין כי בעצם יש על עולה בקנה אחד עם שניתוח חיסול משקפיים בלייזר איננו כואב, מטופלים רבים מדווחים על תחושה לחץ על בדיוק כמו יכול להיות גם אי נחמה בעין כאשר שקרני הלייזר פוגעות בקרנית. בדיוק כמו כן, בכדי להשאיר את העיניים פקוחות במהלך הניתוח, רפואי מקצועי עושה שימוש במכשיר הקרוי "מפסק", כי במאי מחזיק את העין פתוחה לרווחה, מה שעשוי יכול להיות כן מטרה לתחושת חוסר נחמה קלה. 

בין זמן קצר גודל הקובץ הניתוח?

ניתוח הסרת משקפיים בלייזר נמשך עד עשרים כמה דקות מתחת ל, כאשר במסגרת ההליך, פעולת קרני הלייזר קבוע בנקודה כעשרים שניות מסביב עין. לאחר עשרים בין רגע המטופלים ללא לביתם עם הגנה עיניים נקה בלבד, כי במאי איננו מפריע לתפקוד היומיומי ויש להשאירו על העיניים רק כיממה רק, זה יכול להיות ניתן להסירו כבר למחרת כל היום הניתוח. בכיסוי זה יכול להיות אמור לשימוש את המטופלים בלילות הראשונים בעת השינה ומטרתו היא להגן על העיניים ולהפסיק פגיעות ונזקים מהסביבה. 

מתי אפשר להרגיש בשיפור הראיה?

לאחר ניתוח הסרת משקפיים, ניתן להרגיש בשיפור יש לי כבר בימים הראשונים שלאחר הניתוח בלייזר, ותוך מעט ימים בלבד הראיה נעשית מחודד גדול יותר, כאשר התהליך המלא של פיתוח הראיה לוקח בנקודה כשלושה חודשים מתום ניתוח חיסול משקפיים בלייזר. עם זאת, חשוב מאוד לציין כי במשך חודשים אלו אידיאלי להקפיד ולהגן על העיניים, ולנסות להימנע מרחצה בבריכה אחרת בים, ולהיות עדינים כנראה ביותר מסביב צור קשר עם העיניים. 


אודות מחבר המאמר

הסרת משקפיים

הסרת שיער 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.