אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חניות מקורות- כי לרכב שלכם מגיע יותר

 

חניות מקורות- כי לרכב שלכם מגיע יותר

לבנות חניה פרטית תוך יומיים, איך עושים זאת ולמי זה משתלם? כל זאת ועוד במאמר שלפניכם.

נהוג לחשוב כי חניות לרכב מיועדות רק לאלו ששומרים בקנאות על רכבם, אך ממש לא כך הם פני הדברים. במיוחד לאור האקלים הישראלי אשר מקשה עלינו לשמור על ערך הרכב לאורך שנים. אך גם אם אינכם חושבים לטווח הרחוק, קירוי חניית הרכב מסייע לכם מדי שנה לחסוך בעלויות התחזוקה של הרכב ואף לשמור עליו מפני גניבות.

פחות מיומיים ויש לכם חניה

כיום, בניית חניות נחשבת לקלה מאי פעם, כפי שניתן להסיק משם השיטה המשמשת לבנייתן. בניה קלה או בשמה הנוסף בניה מתועשת מאפשרת לכם ליהנות מחניה מקורה תוך פחות מ- 48 שעות של עבודה.

לא רק בניית חניה מקורה, אלא גם סגירת מרפסת, תוספת בניה ועוד מבוצעים כיום יותר ויותר באמצעות שיטת הבניה הקלה. השילוב של פנלים מבודדים עם אלומיניום באיכות גבוהה מאפשרים בניה מהירה, קלה ואיכותית.

שלל שרב

השמש החמה והיוקדת המאפיינת את הקיץ הישראלי מזיקה לרכב ומביאה לדהיית צבעו. מעבר לפגם האסתטי, השמש לא תורמת יותר מדי גם לתקינות הרכב, שכן היא עלולה לגרום להתבלות מהירה של הצמיגים. החלפת צמיגי הרכב איזה זולה ולכן מומלץ לשמור על תקינותם ככל הניתן.

גם החורף מביא איתו את נזקיו הוא. הגשמים והרוחות המאפיינים עונה זו מביאים עימם לכלוך רב אשר נח לו בנחת על רכבנו. מעבר לחוסר האסתטיות של הדבר, שמירה על ניקיון הרכב מקלה על הנסיעה. לא צריך להיות גאוני הדור על מנת להבין כי נהיגה עם חלונות מהם ניתן לראות את המתרחש בכביש, תהיה קלה ובטוחה יותר.

שומרים על השקט

שילוב של שער ידני או חשמלי בחניה מעניק לכם גם הגנה מרבית מפני גניבה. גם אם לרכבכם יש אזעקה, מה שמשקיט חלקית את הדאגה, כיום מרבית הפורצים יודעים כיצד לנטרל אותה בדקה של עבודה.

העובדה כי הרכב נמצא בחניה נעולה מרתיעה את הפורצים, אשר מעדיפים להימנע ממכשולים רבים מדי, ולחפש לעצמם טרף קל יותר.

שונה אבל דומה

היתרונות הרבים שמציעות החניות המקורות יחד עם היתרונות הרבים שמציעה שיטת הבניה הקלה הופכים אותן ליותר ויותר נפוצות בארצנו. העובדה ששיטת הבניה הקלה אינה יקרה יותר מהבניה הקלאסית הופכים את הסיפור לאטרקטיבי אפילו יותר.

אמנם חומרי הגלם איכותיים יותר ומכאן שגם עולים יותר, אך מנגד לצורך ביצוע העבודה נדרש פחות כוח אדם דבר המאפשר שמירה על טווח מחירים זהה למה שהיה נהוג גם בשיטה המסורתית.

שיטת הבניה הקלה מאפשרת עיצובים שונים ומגוונים של חניות. חומר האלומיניום מאפשר עיצוב חנויות בצבעים רבים וסגנונות שונים. הודות לכך, ניתן לתאים בקלות את עיצוב החניה גם לחזית בית שכבר נבנה ועוצב.

בקרוב אצלכם

חניות מקורות הנבנות בשיטת בניה קלה מציעות לכם פתרון יעיל, איכותי ולא פחות חשוב מכך עיצובי, לשמירה על הרכב מבחוץ ומבפנים. אז אם אתם חושבים כי לרכב שלכם מגיע יותר, זה הפתרון האידיאלי בשבילכם.

 


אודות מחבר המאמר

חברת עילית אלומיניום לבנייה קלה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.