אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפול טבעי בסוכרת

שוגרלס – SugarLess

טיפול בסוכרת באמצעות צמחי מרפא

סכרת היא אחת המחלות המסוכנות של העולם המודרני והיא פוגעת באחוז נרחב של האוכלוסייה. מסיבוכי הסוכרת הם מחלות כלי דם, מחלות לב, אי ספיקת כליות, עיוורון, שבץ, נמקים בגפיים ועוד.

כיום, הטיפול מוכח ביכולתו לשלוט ברמת הסוכר בדם .Sugar less מיועד לאנשים עם סוכרת התחלתית ולחולי סכרת סוג 2. מרכיבי הצמחים בנוסחה הייחודית של sugar less מסייעים להפחתה של רמת השומנים והכולסטרול בדם, איזון לחץ הדם, מונע נזקים חמצוניים ברקמות, מסייע להפחתת התיאבון למתוק ולהפחתה במשקל ומשפר את רמת האנרגיה במצבי חולשה כללית ותשישות פיזית ומנטאלית.

סודו של שוגרלס טמון בשילובם של 9 צמחי מרפא ייחודיים שנבדקו והוכחו מדעית ביכולתם לאזן ולשמור על רמת סוכר תקינה בדם. שילוב זה מקנה יתרון משמעותי על פני מוצרים אחרים.

 

מרבית חולי הסוכרת נאלצים ליטול תרופות סינטטיות המורידות את רמת הסוכר בדם, אך בו זמנית מורידות את יעילות האינסולין המופרש מהלבלב.

מרכיבי ה שוגרלס מיוצרים בתנאים קפדניים (GMP) אשר עומדים בסטנדרט איכות בין לאומי ומאושרים ע”י משרד הבריאות בארץ ובעלי תעודת כשרות בהשגחת הרבנות עמק יזרעאל.

שוגרלס מסייע להורדת רמת הסוכר בדם תוך 30 יום!

המוצר 100% טבעי ומורכב מצמחים הידועים ביעילותם לתופעה :

אוכמניות עלים, מרוביון, שינן, עלי זית, עולש, לימונית, חילבה עלים, ג’מנמה ועשב מתוק (ראה אודות המוצר בהרחבה).

ניתן לשימוש לאורך זמן ללא תופעות לוואי, משפר ראייה מטושטשת ואת השליטה בשלפוחית השתן, ממריץ ומקדם סגנון חיים פעיל, מסייע בירידה במשקל ומפחית את הסיכון למחלות לב, אי ספיקת כליות, עיוורון ונזק עצבי.


אודות מחבר המאמר

מחלקת טבע אשר מתמחה במוצרי דיאטה להורדה ושמירה על משקל ומוצרים טבעיים לטיפול במחלת הסכרת.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.