אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי עיתונים

אנשים רבים אוספים, שלא לצורך, עיתונים ומגזינים רבים. לעתים, במקרים קיצוניים של אגרנים כפייתיים, מדובר בערימות ואף חדרים שלמים בבית המלאים בירחונים, שבועונים ויומונים. אנשים אלו אוספים הכל, החל ממגזינים של טיולים, מתכונים לבישול, המלצות לא רלוונטיות משנת קוקוס ועוד מידע לא חשוב ולא מעניין שהופיע פעם בעיתון ובמגזין, לכן הם אינם מוכנים לוותר עליו ומוכרחים לשמור אותו לעולמי עולמים, למקרה שאי פעם יצטרכו וגם יסמכו על זכרונם שיפנה אותם בדיוק למגזין בו אותה כתבה נמצאת, בין אלפי אם לא עשרות אלפי העיתונים והמגזינים שכבר הספיקו לצבור.

מדוע לא טוב לצבור עיתונים?

צבירת עיתונים מסוכנת מכיוון שראשית, הסכנה הברורה והנפוצה ביותר היא הגברת הסיכוי לדליקה מסוכנת בבית שעלולה לגרום נזק רב ואף לעלות בחיי אדם. שריפה עלולה לגרום להצטברות של עשן בבית וסכנת חנק, כמו גם שריפת בני האדם בעודם בחיים, בעיקר אם בעת השריפה בני המשפחה המתגוררים בבית ישנים ואינם חשים בסכנה או בשריפה שפרצה עד אשר מאוחר מדי. מסיבה זו בעיקר, רצוי לבצע פינוי עיתונים מסודר ומאורגן.

סכנות נוספות

הסכנות הנוספות בצבירת עיתונים רבה ומוגזמת הן קודם כל חשיפה לכימיקלים בדיו העיתון המודפס. חומרים אלו בכמות קטנה אינם גורמים כל נזק, ובמקרה הכי גרוע פשוט מלכלכים את האצבעות בדיו שחור. אך בחשיפה מוגזמת ויום יומית עלולים לגרום לנזקים בדיוק כמו חשיפה לכל חומר רעיל אחר בצורה קיצונית. שלא נדבר על ערימות העיתונים והמגזינים היושבים בכל פינה בבית ובהן עלולים להתקל ולמעוד, המדפים הקורסים תחת עומס המשקל של אותם עיתונים ועוד. כל אלה מחייבים פינוי עיתונים מהיר על מנת למנוע אסון, שלא ברור איך לא התרחש עד לנקודה זו.

פינוי מסודר ואחראי

פינוי עיתונים אמיתי צריך להתבצע בצורה מקצועית. אם מדובר בכמות עצומה של עיתונים, כמובן שעל ידי חברה המתחה בפינוי. יש למיין ולסדר בצורה חכמה ואם ישנם מתכונים או מדריכים שאין ברצונכם לוותר עליהם, מומלץ לתייק בקלסר מאורגן ומסודר ולתלוש דפים מסויימים, במקום לשמור מגזין שלם בשביל כתבה אחת. לאחר הפינוי תחושו במרחב הרב שהתפנה והרבה יותר אוויר לנשימה.


אודות מחבר המאמר

שי פינוי דירה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.