אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תל מונד: מרכז תרבותי תוסס

אנשים רבים מתגוררים בעיר, אך בסתר ליבם מטפחים חלום על מגורים בישוב פסטורלי, שקט. מקום ללא צפירות, ללא תנועה סואנת. אמנם היתרונות שהעיר להם מציעה הם ברורים: חיי חברה עשירים, תרבות בילוי ופנאי מגוונת. אך החסרונות מרובים: פקקים, נהגים עצבניים, עומס בכבישים, בניינים צפופים ולא מספיק ירק בעיניים.  

המושב נתפס בעיני אנשים רבים כמקום משעמם ורדום, אך מצד שני, כמקום פסטורלי וקסום. הדיסוננס הזה מבלבל אנשים רבים והם לא מצליחים להחליט אם הם "עכברי כפר" או "עיר". לכל אותם אנשים מבולבלים ותועים, שלא מצאו את מקומם: אפשר ליהנות גם ממגורים במושב מבלי לאבד את עצמך לדעת לשעמום. בתים בתל מונד נהנים ממושב עם תרבות בילוי מגוונת גם למבוגרים וגם לילדים. אחת הפנינות המטופחות של תל מונד היא המתנ"ס המושקע. בזכות המתנ"ס, המושב מהווה מרכז תרבותי לכל המושבים הנמצאים בסביבה. ההפתעה היא, שהמקום מציע מגוון פעילויות גם למבוגרים, לא רק לילדים. נהוג לחשוב כי אנשים המחפשים בתים למכירה בתל מונד, עושים זאת בעיקר כדי להעניק לילדיהם סביבת מגורים אקלוסיבית, נחשבת ומפנקת. אך גם אנשים בוגרים מחפשים פעילויות וגירויים לעצמם. לא כל ההורים עוסקים רק בעבודה-ילדים-עבודה-ילדים וחלק מהם מחפש הנאות לנפש ולנשמה. בתים בתל מונד נהנים ממתנ"ס שוקק. אם ברצונכם להצטרף להרכב מוסיקלי ולפרוק קצת את עול השעמום והשגרה של חיי היומיום, תוכלו להצטרף לאחד מההרכבים המגוונים במקום. אם אתם מנגנים על כלי, ישמחו לקבל אתכם בזרועות פתוחות. אם נמאס לכם לפצוח בשיר בערבי קריוקי ואתם רוצים לשיר תכופות יותר, תוכלו לנסות את מזלכם באחד ההרכבים. כך תעשירו את חייכם ותשמשו דוגמה לילדיכם. דוגמה לחיי חברה עשירים ומהנים. במתנ"ס תזכו להכיר אנשים כמוכם ותיצרו חברויות חדשות. אם אינכם מצטיינים מידי במוסיקה, תוכלו להצטרף אל חוגי הפנאי. ציור, עיסת נייר, פיסול ומגוון פעילויות יצירה. פעילויות אלו לא רק מרוממות את הנפש, אלא גם יוצרות תוצרים נפלאים ומקסימים. ומה צריך? רק ידיים טובות ואהבה ליצירה. השאר כבר יבוא לבד. גם חוגי ריקוד למבוגרים מוצעים להנאתם התושבים. ריקודי עם וג'אז. מהי בחירתכם ? אך עם כל הפיתויים התרבותיים האלו, חשוב לזכור כי נדלן אינו נושא פשוט. מחירי הדירות ממשיכים לעלות יותר ויותר. אנשים רבים מתלבטים אם להמתין עד אשר תהיה ירידה במחירי נדלן. אך נדלן, לפי המגמות כרגע, רק הולך ומתייקר. המחירים רק הולכים ועולים וההזדמנויות הולכות ואובדות. בתיה היפים של תל מונד המוצעים למכירה אמנם יקרים כרגע, אך בעתיד מחיריהם רק יעלו יותר ויותר... 


אודות מחבר המאמר

אביב יועצים ייעוץ שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.