אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואה חוץ בנקאית

 

הלוואות- למה כדאי לעשות בהן שימוש?

אכן, אף אחד לא רוצה להרגיש חייב לגורם אחר סכומי כסף לאורך תקופות שלמות בחיים. למרבה הצער, המצב בארץ הוא כזה שדורש מאיתנו הרבה פעמים להיעזר בהלוואות בכדי לאפשר לעצמינו רמת חיים סבירה. בכל זאת, אנשים רבים נמענים מלקיחת הלוואה בכל מחיר. ומדוע?, ההתחייבות הגדולה, החשש מחוסר יכולת להחזיר את הכסף המלווה, הפחד שנתחרט וחוסר הידע לגבי התהליך כולו. בכל זאת, ייתכן כי במקרים רבים משתלם ביותר לעשות שימוש בהלוואות. לצורך הדוגמה, במידה ואתם משלמים שכר דירה, לא הייתם מעדיפים לשלם את אותו סכום קבוע בכל חודש למשך שנים רבות כאשר בסופו של דבר, בסיום התשלומים הנכס עבורו שילמתם יהיה שלכם?!, כמו כן, האם תפספסו הזדמנויות עסקיות רק בגלל שחטפתם רגליים קרות ולא העזתם להלוות כסף?!... אכן, יש לעשות חושבים לפני החלטה בנושא.

ממי מלווים כסף?

הלוואות נלקחות מגופים רבים. באופן כללי, ישנה חלוקה דיכוטומית נפוצה ביחד להלוואות. כך, ישנן הלוואת בנקאיות וכמו כן, ישנן הלוואות מסוג הלוואה חוץ בנקאית. לכל אחד מהאופנים של לקיחת הלוואות יתרונות וחסרונות משלו ולפניכם מוצגים שיקולים רלוונטיים שונים.

הלוואות בנקאיות

אלה הן הלוואות שכיחות למדי. הלוואות אלה נלקחות מהבנקים השונים והן כמובן מוחזרות לבנק בהתאם. בין ההלוואות המוכרות, ישנה כמובן הלוואת משכנתא. זו הלוואה מוכרת ונפוצה שמשמת אנשים רבים לצורך קניית בית. לבנקים יש מערכת קבועה וענפה שקובעת מי זכאי לקבל הלוואות, באיזה תנאים ותחת איזה מסמכים. לפעמים, בשביל לקבל הלוואה מהבנק יש צורך לעבור מסע שלם של בירוקרטיה וכן יש צורך בפעולות כגון- החתמת ערבים ועוד.

הלוואה חוץ בנקאית

ההגדרה הכללית של הלוואה חוץ בנקאית היא למעשה- הלוואה שנלקחת מגורם שאינו קשור לבנק. כך, הבנק מפסיק להיות המקור היחיד האפשרי לצורך קבלת הלוואה והולכת ומתפתחת לה תחרות. בין השאר, הלוואה מבן משפחה, קולגה, איש עסקים, שוק שחור, חברות אשראי ועוד- כל אלה נכנסות תחת ההגדרה של הלוואה חוץ בנקאית. חשוב לציין שאם אתם עושים שימוש ב- הלוואה חוץ בקנאית ייתכן כי תוכלו להימנע מצירוף ערבים להסכם ומתהליכים מתישים שכוללים הצגת מסמכים רבים.

איך בוחרים מאיפה לקחת את ההלוואה?

אין תשובה חד משמעית לשאלה זו. לכל אחד יש מערכת שלמה של שיקולים והטבות שונות בכל מסלול. הדבר החשוב ביותר הוא לערוך סקר שוק ולגלות מה יתאים לכם יותר. 


אודות מחבר המאמר

אצלנו בחברת ICash מבינים את הקושי והלחץ היום יומי ואנו יודעים עד כמה מסובך לשנות שיגרה כדי לתאם פגישה לקבלת הלוואה. אצלנו ב ICash הכסף בדרך אליך !!!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.