אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

דיקור סיני והטיפול בנשים בהריון

דיקור סיני והטיפול בנשים בהריון

 

יש מעט מצבים שנחשבים קשים יותר לאישה, מאשר מצב שבו היא איננה מצליחה להיכנס להיריון. אישה רגילה שלא מצליחה להגשים את החלום וללדת תינוק זעיר ומתוק, שרויה בתסכול אדיר. היא מסתכלת סביבה ורואה את כל חברותיה נכנסות להיריון, יולדות ומגדלות ילדים, ורק הן לא מצליחות. אך הן בכלל לא חשבו על לגשת למומחה ל-דיקור סיני כדי לעזור בקליטת הריון. נשים רבות מגיבות בתסכול קשה ומספרות שבתקופות הקשות בהן לא הצליחו להיכנס להיריון, הן לא היו מעוניינות ללכת לאירועים משפחתיים, לא חתונות ובטח שלא בריתות, בגלל הקרבה לאנשים מאושרים שההיריון בא להם בקלות ובטבעיות.

 

לרוב אחרי שנה של אי פוריות, הזוג נשלח לבדיקות מקיפות, שבסיומן – אם לא מתגלות בעיות מיוחדות הם נשלחים לטיפולים. הטיפולים האלו כוללים לרוב זריקות, הורמונים ומגוון חומרים מלאכותיים שמוחדרים לגוף במטרה לעודד קליטת של עוברים ובכך להשלים הריון תקין.

 

בשנים האחרונות אנו רואים תופעה שבה יותר ויותר נשים שחוות אי פוריות מחפשות גישה אחרת, נוספת, ורובן ככולן מגיעות אל הרפואה הסינית. אם בשנים עברו נשים רבות בכלל לא חשבו על לגשת למומחה ל-דיקור סיני כדי לעזור בקליטת הריון, הרי שכעת, כשהאינטרנט מביא לכל בית את הבשורות הרפואיות החדשות והמעודכנות ביותר, אנשים רבים מאד פונים לעזרת הרפואה הסינית בתחומים רבים ומגוונים כמו למשל דיקור סיני. רפואה הסינית, בניגוד לרפואה המערבית מתמודדת עם בעיות בפוריות האישה על ידי אבחון בעיות הקשורות במחזור החודשי של האישה. כדי לבדוק את הסדירות של המחזור החודשי, מתבצעת פעולה של בדיקת הדופק של האישה הנבדקת בשתי כפות הידיים בו זמנית. מטרת הבדיקה היא לעקוב אחרי זרימת האנרגיה הפנימית בגוף בכל תקופת הווסת. ההבדל אולי המשמעותי ביותר בין הרפואה הקונבנציונאלית לרפואה הסינית הוא שהרפואה הקונבנציונאלית בודקת בעיקר את הפרשות ההורמונים בגוף ואת מערכת איברי המין, בשעה שהרפואה הסינית בודקת את הקשר בין הגוף והנפש ובוחנת את כל ההיבטים, הן הפיזיים והן הנפשיים ורוחניים בכל אדם.

 

הרפואה הסינית רואה את הפוריות באישה כפעולת גומלין בין איברים פנימיים ודרכים של אנרגיות רוחניות, הנקראים מרידיאנים. כל פעולה הקשורה בפוריות – ביוץ, הפריה או בניית רירית הרחם – היא תוצאה של מפגש בין פעולות פיזיות לזרימת האנרגיות במרידיאנים. המחזור החודשי של האישה נובע – על פי הרפואה הסינית – מפעולה משותפת של מחזור הדם וזרימת האנרגיות בגוף. כדי לטפל בבעיה בכל מקרה ספציפי , המומחה ברפואה סינית צריך לאזן בין זרימת האנרגיות בגוף, והדבר מתרחש בעזרת דיקור סיני במחטים, שימוש בתמציות עשבי מרפא ועוד. 

אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

למידע נוסף על דיקור סיני

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.