אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חבילות נופש או טיסות זולות לקיץ הקרוב

כאשר מזמינים חבילות נופש אתם בעצם דואגים לכל הפרטים של החופשה לפני היציאה אליה וכך אתם נפטרים עם כל מיני לחצים אשר יכולים להיות, כמו לדוגמא: לינה, העברות, ארוחות, אטרקציות, טיולים מודרכים ועוד בהתאם ליד החופשה וכן עם מי אתם נוסעים.

 חבילות נופש גם משתלמות מבחינה כספית כי בדרך כלל חברות תיירות מארגנות לכם את החופשה הכי זולה בתנאים אשר הכי מתאימים לכם מבחינה כספית, זמן החופשה ומטרת החופשה. אפשרות נוספת אם אתם לא מעוניינים בחופשה מסודרת ומעדיפים להגיע למקום ומשם להתארגן על לינה ומסלולים היא מציאת טיסות זולות.

טיסות זולות ניתן למצוא בכוחות עצמכם באינטרנט, בעיתון או ישירות לחברת תעופה והדרך השנייה היא לפנות לחברת תיירות שתמצא את הטיסה הכי זולה עבורך. 

בשנים האחרונות ישנו יעד מועדף על נופשים מהארץ ומהעולם והיא ורנה. ורנה הינה עיירת חוף בבולגריה אשר שוכנת לצד הים השחור. נופש בורנה זול מבחינת טיסות וגם מבחינת חבילות נופש מוכנות מראש.

נופש בורנה מתאים כטיול היסטורי בין אתרים ארכיאולוגיים והיסטוריים, כמו לדוגמא: כיכר העצמאות, כנסיות, מגדל השעון, בית האופרה ועוד אתרים מרהיבים ומרתקים. ניתן לעשות גם טיולי נופים מדהימים בחולות הזהב אשר ידועים בכל העולם בשל יופיים, ניקיונם והמים התכולים. ניתן לטייל ברחובות ובאיים השונים, טיולי סירות, בטן- גב וחיי לילה לוהטים במיוחד עם בתי הימורים למהמרים מתחילים ומהמרים רציניים.

ניתן למצוא בתי הימורים מסונפים לבית מלון וכלולים בתוך הנופש שהזמנת עם אוכל ושתייה חינם בתוך הקזינו,  אך יש גם בתי הימורים ברחבי העיר אליהם ניתן להגיע עצמאית. המון ברים, מסעדות, בתי קפה, מועדונים ועוד אשר פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה. נופש בורנה משלב את כל העולמות בעיירה בולגרית אחת- ידע, שקט ומסיבות תחת קורת גג אחת.


אודות מחבר המאמר

נכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.