אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

טיפים לבחירה של שמלות כלה

 

בחירה של שמלות כלה יכולה להיות סיבה מספיק טובה לבטל את החתונה במידה ואת לא מצליחה למצוא משהו שאת אוהבת. כל כך הרבה נח על בחירה נכונה של שמלת כלה – המבט האוהב של החתן כאשר את עולה על החופה, התגובה של חברות שלך כאשר הן מגיעות לאולם, מבטם של הגברים האחרים, של העמיתים, התמונות באלבום. כל זה אמנם מאוד מלחיץ אבל למרבה המזל יש דבר אחד שאת יכולה לעשות בכדי לעזור לעצמך להתמודד עם המשימה הכבדה שניצבת לפניך: להרגע!

 

בלי פאניקה

אין הרבה טעם בלחץ גם כאשר מדובר במשימה הגורלית של בחירת שמלת כלה. נכון שיש אינספור סוגים וסגנונות שונים של שמלות כלה והמבחר הזה בהחלט יכול להיות משתק. אבל אחרי הכל כבר יש לך כמה עשורים של הכרות עם הגוף והאופי שלך, וכבר יש לך מושג כללי של מה מתאים לך ומה נראה טוב עלייך, והנה כבר צמצמת את מאות האופציות של שמלות כלה לבחירה בין כמה בודדות שעונות על מה שאת מחפשת. את הרי יודעת איך את רוצה להראות ביום החתונה, ואל תתני ליותר מידי אפשרויות לבלבל אותך. דבקי במה שאת יודעת שיעבוד.

 

ללכת עם הלב

בחירה של שמלת כלה שקולה למערכת השיקולים של ארגון כל החתונה. אינספור הכרעות צריכות להתקבל עד שאת מגיעה לעיצוב המושלם בשבילך. לנסות לשבת ולחשוב באופן מאורגן על כל מה שאת רוצה שיהיה בשמלה שלך אולי נשמע כמו דרך טובה לבחור שמלות כלה, אך רק נסי ותראי לאילו מעגלים אינסופיים זה לוקח אותך. הדרך הקלה והנכונה יותר היא פשוט ללכת עם הלב. אם זה נראה טוב ומרגיש טוב אז זה כנראה באמת טוב, ועל זה צריך ללכת. באמת שאין הרבה יותר מזה, סמכי על עצמך ואת בדרך לעשות בחירה נכונה.

 

לא לשכוח חברות

החלטה כל כך כבדה כמו זו של איזו שמלה תלבשי ביום הכלולות שלך היא בדרך כלל לא החלטה שתרצי לקבל לבד. חברות שיתנו לך מבט חיצוני ובעיקר אישור וביטחון הן תמיד רעיון טוב כאשר את הולכת אל חנות שמלות הכלה. המבט המאשר שלהן יעזור לך לצבור ביטחון כי את אכן עושה את הבחירה הנכונה.

 


אודות מחבר המאמר

מאסטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.