אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

חבילות נופש לקראת קיץ 2010

חבילות נופש הן בחירה מאוד אטרקטיבית כאשר אתה מתכנן לצאת לחופשה בארץ או בחוץ לארץ. כאשר מזמינים חבילות נופש אתם בעצם סוגרים את כל הסידורים של החופשה לפני היציאה וכך יוצאים לחופשה בראש שקט כאשר אתם יודעים מה תעשו כל יום, שדאגתם לארוחות, לינה, אטרקציות ספורט שונות, טיולים עם מדריך ועוד ובזמן הפנוי שהשארתם לעצמכם תוכלו לעשות דברים אשר ראיתם בזמן שהסתובבתם במלון או באזור.

הנופשים הישראלים מאוד אוהבים לצאת ולטייל וחברות תיירות ותעופה מציעים כל הזמן חבילות מיוחדות וטיסות זולות במבצעים חסרי תקדים לנופשים. יעדים מועדפים אשר נמצאים קרוב לישראל הם בולגריה וטורקיה.

כאשר חושבים על נופש מפנק שהכל כלול בדרך כל ישר חושבים על טורקיה בכלל ועל אנטליה בפרט. קלאבים באנטליה, כמו לדוגמא: קומקוי ספא ריזורט, אברן ביץ' ריזורט, סיילנס ביץ' ריזורט, סואנו ביץ', מלון סי לייף ריזורט, אנטדון ועוד מלונות רבים מציעים שירות מפנק מכף רגל ועוד ראש- בריכות גדולות וקטנות, פעילויות לילדים, חוגים, מסיבות, הופעות בידור ומוסיקה, ספורט אקסטרים, טיולים, מסעדות, מסיבות, ארוחות מהבוקר ועד השעות הקטנות של הלילה, בר בריכה וברים נוספים אשר פתוחים מהבוקר עד הלילה, מיטות שיזוף, ספא מצויד ועוד. קלאבים באנטליה מתאימים לחופשה שקטה או חופשה עם הילדים ו/או החברים. יתרון משמעותי לבחירה של חופשת קלאבים באנטליה הוא המחיר אשר משתווה לחופשה באילת.

האופציה השנייה אשר בתקופה האחרונה נהפכה למאוד אטרקטיבית על ישראלים ועל נופשים מכל העולם היא העיר ורנה. ורנה הינה עיירת נופש בבולגריה אשר שוכנת לארוך קו החוף של הים השחור. ורנה מאוד קרובה מבחינת זמן טיסה והמחיר מאוד דומה למחירים בטורקיה, כך שהיא גם מאוד משתלמת. נופש בורנה יכול להיות מלא מסיבות והמון בטן- גב, אך יכול להיות גם טיול היסטורי של המורשת האירופאית. יש נופים מדהימים של איים קטנים, חולות הזהב, מים תכולים, בתי הימורים אשר לא מביישים את הקזינו בלאס וגאס בתוך המלון או ברחובות וגם נופש בורנה מציע חיי לילה עשירים במיוחד עם מסיבות חוף, מועדונים, ברים, מסעדות ובתי קפה.


אודות מחבר המאמר

הכתב על ידי נופר דולברג

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.