אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

משרדי גבייה

 

קנייה באמצעות אשראי

עם התפתחות הכלכלה המערבית והמודרנית, צורת המסחר והדרך שבה קונים מוצרים או שירותים עברו שינוי משמעותי, בעבר התשלום היה ניתן באמצעות סחורה אחרת לדוגמא: מי שרצה לקנות קילו וחצי עגבניות ביצע זאת בעבור קילו וחצי מלפפונים, לאחר התפתחות הכלכלה התשלום הפך להיות באמצעות כסף, אך כיום ישנה שיטה נוספת, תשלום באשראי, בשיטה זאת הקונה לא משלם בפועל את סכום הכסף בעבור המוצר שהוא רוכש אלא נתחייב שהוא ישלם את הסכום בעתיד, יכולה להיות עוד אפשרות בה הקונה ישלם רק חלק מהסכום ויתחייב להשלים את הסכום לאחר פרק זמן.

גביית חובות

לשיטה הנזכרת בפסקה הקודמת יש יתרונות רבים והיא מייעלת את הסחר ופותחת אפשרויות חדשות להשקעה והתפתחות אך יש לה גם חסרונות, אחד הבולטים שבהם הוא שההתחייבות של הקונה למוכר, אין לה ערך בפני עצמה, רק אם מממשים אותה וגובים את החוב, לעיתים הקונה מגיע למצב בו הוא לא יכול לפרוע את החוב והמוכר עלול להיקלע לבעיה, גביית החוב בצורה עצמאית ובאופן ישיר בין הקונה למוכר היא תהליך מסובך ומייגע ועלול להיגמר במקרים רבים ללא תוצאות, כיום ישנם משרדי גבייה שהוקמו לצורך זה ומטרתם של משרדי הגבייה להביא לפתרון הבעיה ולגביית החוב.

מה חשוב לבדוק כשמשתמשים בשירותי משרדי גבייה

העיסוק בגביית חובות הוא דבר מסובך מצדדים רבים, משפטית, חברתית, כלכלית ועוד, כשפונים למשרדי גבייה לצורך עזרה בנושא חשוב לבצע בדיקה על משרדי הגבייה ולבחור את המשרד שמתמחה בבעיה מהסוג הספציפי שרלוונטי ללקוח, חשוב לוודא שהחברה בעלת ניסיון, ולוודא מה אחוז ההצלחה שלה במקרים קודמים.

משרדי גבייה- תשלום

ברוב המקרים משרדי הגבייה גובים כתשלום עבור עבודתם אחוז מסוים מתוך הסכום הכולל של החוב, במקרה של חוב גדול, סכום התשלום למשרדי הגבייה יכול להגיע לסכום גבוה, אך למרות שלעיתים ישנם אנשים שמרגישים כי הם מפסידים הרבה כסף אם הם פונים למשרדי גבייה, אך יש לזכור כי ברוב המקרים שבהם אנשים פונים למשרדי גבייה, אילולא הפנייה למשרדי הגבייה הם לא היו מצליחים לגבות את החוב בכלל ובעצם היו מפסידים את כל הסכום של החוב בניגוד לשימוש במשרדי גבייה בו מפסידים רק אחוז מסוים מהחוב.

סיכום

בכלכלה המודרנית ישנם מקרים רבים בהם צד מסוים בעסקה לא עומד בהתחייבות שלו, על מנת שהצד שחייבים לו את הכסף ירוויח את הכסף שהצד השני חייב לו, מומלץ לפנות למשרדי גבייה אשר יטפלו בבעיה בצורה מקצועית ואחראית..


אודות מחבר המאמר

אנו קונים גם צ'קים חוזרים של לקוחות פרטיים שכירים. צ'קים שהם אינם למוטב בלבד ושחזרו מסיבות: אכ"מ ,נל"מ, מוגבל ומעוקל,הניתנים להעברה עד 6.5 וחצי שנים אחורה ועד 5000 ₪ למושך יחיד. עבור צ'קים שעומדים בקריטריונים הללו בלבד, אנו משלמים במזומן.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.