אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

תטא הילינג

 

שיטת ריפוי המאפשרת לך במהירות בעדינות ובקלות להגיע לגרום השורש של החששות שלך כדי להקל על שינוי חיובי תטא הילינג היו הרבה השנה האחרונה מודעות על וירוסים. ברכה של הממשלה כוח חרחור ואת ההייפ הזרם המרכזי בתקשורת הוא שהיא יצרה הזדמנות עבור רבים להעלות את המודעות שלהם לגבי בריאותם. מי יצא פחד נכנס עצמית והעצמה. תטא הילינג מציע נקודת מבט משלו על וירוסים, מעבר לתחום הפיזי, על מנת שתוכל להיות עוד יותר עצמית ריבונית הבריאות שלך.

באותו אופן מסוים, המחשבות הלא כבר ציינו לתמוך מחלות ספציפיות אי - מקל, יש אמונות ספציפיות אלה ויראלי בטבע. לדוגמה, בושה מינית, שנאה עצמית, דימוי עצמי נמוך וכעס על עצמו יכול לגרום לאדם נטייה נגיף הרפס. אמונות של חוסר תקווה, עונש, וכי החיים הם לא שווה את החיים נמצאים בדרך כלל להיות אמתי עבור אלה עם HIV. שים קצת אחרת, כאשר וירוסים למצוא שורה עם אנרגיה זהה את עצמם שהם נמשכים ולפלוש בבית סימביוטי כדי לשרוד. לכן, ריפוי וירוס מחייב לבחון מה אנו מאמינים ומרגישים על עצמנו. תחשבי על זה אם יש לנו הערכה עצמית גבוהה ולשמור על תדר אנרגטי גבוה אנחנו עושים את זה הרבה יותר קשה להיות תקף. יש לנו את כל חווה כנראה באיזו קלות אנחנו יכולים לתת שקופית עלבון בלי לדאוג אם אנחנו מרגישים טוב עם עצמנו. אבל אם אנו חשים מותשים ודלה, אנרגיה עצמית ספק, ביקורת עצמית, ועל השליליות הן לעיתים קרובות לא הרחק מאחור, עלבון יכול מיד לדרך ההדק רגשית, ומעמיק תיעוב עצמי. באותו אופן, פולשים זרים ללא מאמץ להשתלט על המדינה מוחלשת של המארח שלהם. את המצב הזה בסכנה לא רק ברמה הפיזית, אלא גם נפשי ורגשי, כל זה לומדים קורס תטא הילינג על מנת להתמודד עם מצבים אלה.

 

תהליך התטא הילינג חסינות על ידי העברת האמונות של הלקוח, כי הם ציור וירוס ללקוח, כמו גם לשחרר את האנרגיה באותו וירוס. על ידי כך, את האמונות המגבילות של מודע של המטופל משתנים אנרגיות תומכות יותר חיים המאשרת, ואנרגיה "וירוס משתנה למצב מזיק. כתוצאה מכך, הווירוס כבר לא צריך להשתמש הלקוח להמשיך להתקיים. להיות אמן בריאותכם. אם אתה מקבל שוב ושוב הצטננות או נדבק בנגיף, הוא עלול יהיה מועיל לחקור את חוש הגינות. כמו כן, חיידקים נמשכים לעיתים קרובות לאלה בסוגיות של אשמה, פטריות תרעומת סחבת. טפילים יכולים לצבור למי מרשים לעצמם לקחת את היתרון של ואינו יכול לומר 'לא'. מעבר התזונה של הגוף לבריאות המשך, זכור לרפא את העיוותים וקלות אי - במערכת האמונה שלך ואת הרגשות. לימודי תטא הילינג יכולים, למעשה, לתמוך בך לעשות את זה.


אודות מחבר המאמר

ספיר קוסקי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.