אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

10 סיבות לבחור במערכת מג'נטו לניהול החנות הווירטואלית שלכם!

לעיתים קרובות אנשים שואלים אותנו למה אנחנו עובדים דווקא עם מערכת מג'נטו,  היום אני הולך להראות לכם את עשרת הסיבות לכך שאנחנו כל כך אוהבים את מג'נטו!

 

תקציב: מערכת מג'נטו מתאימה לכל תקציב או השקעה חודשית. בין אם אתם מהווים סטארט אפ ועושים את הצעדים הראשונים שלכם בעולם המסחר אלקטרוני או אם אתם כבר מותג מבוסס, ואתם פשוט להוטים לתת ללקוחות משהו איכותי באמת, מג'נטו היא המערכת המושלמת לניהול החנות שלכם. אבל, אל תסמכו על המילה שלי בשביל זה עליכם לבחון את החבילות הקיימות קיום עבור מערכת מג'נטו.

גמישות: מערכת מג'נטו היא תוכנת מסחר אלקטרוני גמישה מאוד ומוכנה תמיד להרחבה והתפתחות של העסק שלכם.  ככל שהחברה שלכם תגדל ותתפתח, כך גם האתר שלכם יתפתח, ישודרג, יאפשר מגוון כלים מתקדים יותר ופשוט ישתפר עוד יותר עם הזמן!

כל זה, ללא קשר למספר של המוצרים בחנות הווירטואלית או גודל החברה שלכם, מג'נטו תענה על כל הצרכים שלכם.

קורת גג אחת: מערכת מג'נטו נותנת לכם את היכולת לנהל את כל התוכן ,דפי מכירות , חשבוניות, קטגוריות ומוצרים תחת קורת גג אחת, ממקש ניהול אחד. אתם אפילו יכולים להגדיר מנהלים שונים במערכת, נציגי תמיכה ושירות , כל הרשאת כניסה עם רמות שונות של לאפשרויות שונות, והכל בהתאמה לשירות שאתם רוצים להציע ולכמות העובדים שלכם.

קוד פתוח: מערכת מג'נטו היא תוכנה אשר מבוססת על קוד פתוח. המשמעות פשוטה - מערכת קוד פתוח היא מערכת אשר פתוחה לקהל הרחב, ולכן אם יש בעיה, או שאתם זקוקים לפיתוח / התאמה או שדרוג  אתם לא מחויבים לחברת מג'נטו בהסכם שירות.

תכונות ומודולים: כאמור, למערכת מג'נטו יש את כל הפונקציונליות הדרושות לניהול חנות מקוונת מוצלחת, אבל אם במשך הזמן, ועם התפתחות העסק והאתר שלכם, הדרישות שלכם יגדלו או ישתנו ישנו מספר לא מוגבל ממש של מודולים ותוספות שונות שניתן לנצלם כדי לשפר, לשדרג ולייעל את האתר ויכולותיו.

אם יש משהו שאתה רוצה, יש ככל הנראה המודול בשביל זה. והרבה מהם לא דורשים תשלום, אלא הטמעה בלבד.

ידידותיות למנועי החיפוש – SEO:  מערכת מג'נטו היא מערכת מותאמת ב 100% למנועי החיפוש. ישנו מגוון רחב של אפשרויות שיקלו עליכם, ויאפשרו לכם לבנות חנויות ידידותיות למנועי החיפוש. כתובות URL, קוד כתובות meta , נתונים עבור מוצרים, קטגוריות ודפים. ואפילו מפת האתר של גוגל מובנת במערכת. אלה בדיוק המאפיינים שיתנו לחנות שלכם את הבסיס כבר מרגע ההשקה, ויבנו את היסודות להתאמה טובה יותר של החנות שלכם לדירוג טוב יותר על ידי מנועי החיפוש.

 

דוחות: כל הדוחות שאתם צריכים, בלחיצת כפתור אחת. במערכת מג'נטו יש מערכת מובנת של הפקת , ניהול וייצוא של דוחות בנוגע למכירות, מוצרים ופעילות של לקוחות בחנות שלכם.

Analytics  של גוגל גם הוא חלק מוטמע כסטנדרט במערכת מג'נטו, כך שאתם יכולים לעקוב ולנתח תנועות של גולשים באתר שלכם, ולהפיק מסקנות בעקבות התנהגות המשתמשים.

 

קידום מכירות ושיווק: במערכת מג'נטו ישנו מגוון רחב של אפשרויות סטנדרטיות, מובנות, ואפילו כמה אפשרויות מיוחדות למערכת שיאפשרו לכם לקדם ולשווק טוב יותר את המוצרים שלכם. אפשרויות אלה כוללות מערכת ניוזלטר מוטמעת עם תהליך הרשמה מהיר, אשר יאפשרו לכם יכולות התקשורת עם הלקוחות הרשומים שלכם.

כמו כן מגוון רחב של אפשרויות נוספות במערכת מג'נטו כמו:

שוברי הנחה, תמחור שכבתית, מוצרים נלווים, מוצרים מקודמים, מוצרים קשורים, השוואת מוצרים, מוצרים שנצפו לאחרונה, שליחת מוצר לחבר, תגיות של מוצרים על ידי גולשים ועל ידי מנהל,  ואפילו אפשרות לשלב-Google Base למכור את המוצרים שלך באמצעות Google Shopping.

 

עיצוב: ניתן לקבל את מערכת מג'נטו בשלוש תצורות עיקריות.

מגוון רחב של תבניות עיצוב לפי נושאים/ צבעים / אפשרויות / תחומי עיסוק ועוד...

תבניות עיצוב מותאמות לפי דרישת הלקוח : התאמה לשפה, התאמות עיצוב ועוד...

תבניות בעיצוב אישי לחלוטין מקובץ עיצוב.

כמובן, יש גם שפע של תבניות מג'נטו אותם ניתן לרכוש ולהשתמש בהם כתצוגה של החנות שלכם.

 

הפלטפורמה המוכרת ביותר: כמו שמיליארד סינים לא טועים, כך גם מאות אלפי המשתמשים בכל רחבי העולם...

מערכת מג'נטו היא פלטפורמת המסחר האלקטרוני המצליחה בעולם, ומספק פתרונות איכותיים לבעלי עסקים בכל רחבי העולם. יכולות הרחבה, גמישות והתכונות הנדרשות עבור עסקים באינטרנט לגדול גם לחברות סטארט אפ, וגם לענקיות מותגים.

יש לכם שאלות או בעיות שאנחנו יכולים לעזור לכם,  היכנסו לאתר שלנו:

MCI – בית ישראלי למג'נטו

או צרו עמנו קשר,

בטלפון: 072-250-9393 או במייל:  info@mage.co.il

 

 

 


אודות מחבר המאמר

יש לכם שאלות או בעיות שאנחנו יכולים לעזור לכם,  היכנסו לאתר שלנו:

MCI – בית ישראלי למג'נטו

או צרו עמנו קשר,

בטלפון: 072-250-9393 או במייל:  info@mage.co.il

 

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.