אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אלבקס - חסכון בחשמל

אחד הנושאים המדוברים בכלי התקשורת בשנים האחרונות הוא איום של משבר החשמל, אשר הופך לממשי יותר משנה לשנה. רבים מדברים על הצורך בחסכון בחשמל, אך עדיין הציבור רוכש מזגנים חדשים, מכונות ייבוש ומכונות קפה, ומעדיף את הנוחות האישית על האחריות הכוללת. חברת אלבקס מציעה ללקוחותיה מגוון פתרונות טכנולוגיים חדישים, אשר מאפשרים בין היתר גם חסכון משמעותי בצריכת החשמל, מבלי ויתור על הנוחות.

 

אחד המוצרים של אלבקס, אשר משולב לעתים קרובות במערכת בית חכם כוללנית, הוא מסך אשר ניתן לבדוק בו את צריכת החשמל הביתית מכל נקודה ונקודה בזמן אמת. על פניו לא נראה שמידע מהסוג הזה יכול להביא לחסכון; יחד עם זאת, הנסיון מראה שמודעות לרמות צריכה גבוהות של מכשירים מסוימים מביאה באופן טבעי לחסכון משמעותי בצריכת החשמל הביתית. הנתונים הסטטיסטיים מצביעים על חסכון של 20-30% הנובע ממניעת בזבוזים מיותרים, שאינה מורידה מרמת הנוחות.

 

גם מערכות הבית החכם של אלבקס יודעות לחסוך לנו בחשמל. עצם האפשרות לשלוט מרחוק על הדלקה או כיבוי של מכשירים מביאה לחסכון. פעמים רבות אנחנו יוצאים מהבית מבלי לכבות את האור בכל החדרים, או את הטלוויזיה בחדר שינה. לעתים נגלה זאת רק בעת חזרתנו הביתה. גם אם ניזכר במהלך יום העבודה ששכחנו לכבות את האור, סביר להניח שלא נחזור הביתה על מנת לתקן את המצב. מערכות הבית החכם של אלבקס מאפשרות לנו לשלוט על ציוד הקצה החשמל שבבית באמצעות האינטרנט או באמצעות הטלפון הסלולארי.

 

יתרה מזאת, המערכות של אלבקס מאפשרות לנו למנוע את המצב בו אנחנו משאירים אור דלוק בצאתנו מהבית. המערכות החכמות מיועדות בין היתר לתכנות של תרחישים, כלומר מצבים רצויים של פעילות המכשירים. כך, למשל, ניתן לתכנת את הבית למצב יציאה. הבית ידאג לבד לכיבוי האורות והמכשירים האחרים, להפעלת אזעקה, להורדת התריסים וכדומה. כל מה שנשאר הוא לא לשכוח להפעיל את התרחיש; ניתן לתזמן אותו לשעה קבועה ולשכוח מדאגות.

 

לסיכום, פתרונות חכמים של אלבקס מאפשרים לנו, בנוסף לפעולתם העיקרית, גם לחסוך בחשמל במידה ניכרת. המוצרים של אלבקס גורמים לנו לצרוך חשמל ביעילות, למנוע בזבוזים מיותרים, ולא לוותר בשום פנים ואופן על הנוחות האישית.

 


אודות מחבר המאמר

אירה פינסקר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.