אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מוצי – עגלות מסדרת 4Rider

החברה הותיקה מוצי משווקת מגוון רחב של עגלות וטיולונים לתינוקות ולילדים. אחד המוצרים הפופולריים ביותר של מוצי הוא עגלת  4Rider, המשלבת עיצוב מינימליסטי ומודרני עם מגוון אפשרויות ומצבים להשגת נוחות מירבית.

 

4Rider של מוצי מגיע בשתי גרסאות: רגילה וקלה. שתיהן מבוססות על מערכת מודלרית, שיכולה להכיל אלמנטים שונים. ניתן להתקין על השלדה את האמבטיה, המתאימה לתינוקות הקטנים ביותר, אשר זקוקים למצב שכיבה מוחלטת. עבור התינוקות שניתן כבר להושיב אותם מיועד המושב של העגלה, אותו ניתן לכוונן למספר מצבים: משכיבה כמעט מלאה ועד לישיבה זקופה. אם הטיול חייב להיות משולב עם נסיעה ברכב, ניתן להתקין על השלדה את מושב הבטיחות של מוצי, ובצורה כזאת לא להעיר את התינוק בעת העברה מהמכונית אל העגלה. בנוסף, ניתן להתקין על השלדה מושב נדנדה מיוחד המאפשר לתינוק או לפעוט להנות מהתנועות המהנות ולבלות בכיף בבית לצד ההורים.

 

בנוסף לאלמנטים העיקריים של המערכת, מוצי מספקת מספר אביזרים נלווים אשר עושים את החיים של הורים קלים יותר. אחד מהם זה מגן גשם, המאפשר להגן על התינוק במזג האויר הסוער של החורף. אם רוצים לצאת לקניות ולוקחים את הילד, ניתן להתקין מאחורי המושב סל קניות מיוחד של מוצי ולא להסתבך עם השקיות.

 

בדומה לעגלות האחרות של מוצי, גם העגלה הזאת מאופיינת ביכולת תמרון גבוהה. הגלגלים הקדמיים מסתובבים סביב צירם בקלות ומאפשרים לבצע פניות חדות בצורה חלקה וקלה. כאשר יוצאים לטיול בשטח הפתוח מחוץ לעיר או אפילו בחוף, דחיפת העגלה עדיין תהיה קלה והתינוק יהנה מיציבות מירבית. בגרסה הרגילה של הסדרה הגלגלים הם מתנפחים ומאפשרים רמת נוחות גבוהה במיוחד בנסיעה על מהמורות או על משטחים שאינם חלקים.

 

עגלות של מוצי מאופיינות ברמת בטיחות גבוהה. גם כאן הקיפול של השלדה מבוצע בקלות, אבל לא לפני שידית הבטיחות מוזזת פנימה וידית הדחיפה – למטה. ההורים יכולים להיות בטוחים שהעגלה לעולם לא תתקפל מעצמה. פתיחת השלדה נעשית בקליק אחד על הלחצן המסומן באדום.

 

לסיכום, עגלות 4Rider של מוצי הן מערכות שלמות המאפשרות לטייל עם התינוק, להסיע אותו ברכב, לאפשר לו לישון בנוחות ואפילו לנדנד אותו בעדינות בבית. מדובר על שילוב של עגלת תינוק, טיולון, סלקל ומתקן נדנדה ביתי – וכל זאת במערכת אחת בה כל הרכיבים מותאמים באופן מושלם.


אודות מחבר המאמר

אירה פינסקר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.