אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

סוגים של משחקי רשת קלאסיים שיגרמו לכם להתמכר

מי מאיתנו, ולא משנה מה גילו, אינו משחק משחקי מחשב ברשת? הרשת פותחת בפני הגולשים אלפי משחקים לשימושינו בחינם , מבלי צורך בהורדת המשחק. כיום המשחקים נבנים בגרפיקה לא רעה, הם מהירים וידידותיים למשתמש. כאשר רשת האינטרנט נולדה לעולם, משחקי רשת לא איחרו לבוא.  כך בשנות ה-90 , כשעוד משלחקי הודיאו היו בשלבי התפתחות ראשונים,  הופיעו סוגים של משחקים מאד מאד פשוטים בלי גרפיקה מתוחכמת או פלאש שהגיעו רק מאוחר יותר.

בשל הנגישות הרבה והתחזקות רשת האינטרנט, הגיעו משחקי הרשת לכל מקום לצגים של מאות מיליוני גולשים ברחבי העולם. כך והופיעו בהדרגה יותר ויותר סוגים של משחקים: משחקי אקשן, משחקי מחשבה, משחקי אסטרטגיה, משחקים לבנות ועוד . משחקים ברשת הופיעו גם בגרסאות המיועדות למשתתפים רבים המשחקים בו זמנית. כאן היה ניצול מופלא של היכולת של הרשת לחבר אותנו עם כל מקום בעולם. כעת ניתנה גם האופציה לשחק גם עם שחקנים שיושבים מול המחשב במדינה אחרת ורחוקה.

אילו משחקים אתם יכולים למצוא ברשת?

פאקמן – כיף לאכול מפלצות

למרות שאולי נצפה למגמות חדשניות לחלוטין בעולם המשחקים ברשת, משחקים קלאסיים עדיין נותרו פופולריים מאד בכל רחבי העולם.  אחת מהדוגמאות לכך הוא משחק הפאקמן. פאקמן הוא סוג של משחקי מבוך.  משחק הפאקמן הפשוט, בניגוד לכל הציפיות, כבש את העולם בסערה מאז ימיו הראשונים. נחשב בעיני רבים כאחת הקלאסיקות של משחקי הוידאו וסמל של שנות ה-80. פאקמן הציג לציבור המשחקים משחק ידידותי, ללא אלימות גרפית וזכה כך לאהדת ההורים. כיום ניתן לשחק פאקמן ברשת ברבים מאתרי המשחקים המקוונים.

באבלס – קחו בחשבון סיכון גבוה לאבד את חוש הזמן

באבלס הוא אחד המשחקים הפופולריים והממכרים ביותר ברשת.   מדובר במשחק פשוט ביותר מכל בחינה: המטרה היא ליצור רצף של כדוריםבאותו צבע כנגד מטר של כדורים בצבעים שונים הנעים למטה ועלולים לפסול את השחקן. כיום אתרי משחקים אונליין מציעים את המשחק בכמה גרסאות, כמו באבלס 2.

סופר מריו - מי חשב שאינסטלטור יכול להיות כוכב כה גדול?

מי אינו מכיר את סופר מריו המוכר והאהוב? גם סופר מריו הפך להיות משחק על פופלריות עצומה ואף אייקון תרבותי בפני עצמו. סופר מריו מכר מיליוני עותקים במשך השנים בכל רחבי העיולם. כיום אפשר לשחק בסופר מריו גם באתרי משחקים אונליין.

עם פופלריות כזאת גבוהה בשנות האלפיים, נראה כי גם שחקנים שמעדיפים משחק אסטרטגיה מתוכמם או משחקי יריות שומרים מקום בלב למשחקים הקלאסיים הישנים והטובים שלא איבדו מקסמם.


אודות מחבר המאמר

גל שני היא גולשת אינטרנט מקצועית וחובבת משחקים ידועה עם התמכרות קלה למשחקי באבלס.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.