אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

בדיקת שיער – המדע בקצה השערה

מהי בדיקת שיער?

 

 

בדיקת שיער הינה בדיקה מדעית המתבצעת במעבדות מוסמכות ,אשר מבצעות אנליזות כימיות ע"י מיטב הטכנולוגיות החדשניות, שבעזרתם ניתן למדוד ריכוזים שונים של חומרים שונים כגון: מתכות רכות, מתכות כבדות ורעילות, מינרלים ,מיקרומנרליים וסמים מסוכנים .

 

בדיקת השיער  מספקת אנליזה של 34 אלמנטים ובהם: מינרלים, מיקרו מינרלים, מתכות רכות ומתכות כבדות. הבדיקה מפוענחת מדעית ע"י צוות המעבדה.

פענוח בעברית הכולל פענוח מדעי, פענוח נטורופתי, מסקנות, תזונה להבראה, תוכנית לניקוי רעלים ומתכות כבדות מקיפה.

 

מה התועלת בבדיקת השיער?

 

 

1.טיפול במחלות ובעיות כרוניות: בדיקת השיער מהווה פריצת דרך לאדם החולה במחלה כרונית, אשר כבר נבדק ע"י מערכת הבריאות הקונבנציונלית ומחפש גישה נוספת לפתרון בעיות הבריאות השונות, כגון: כאבי ראש ומיגרנות כרוניות, דיכאון, חרדה, בעיות זיכרון, נטייה לאלצהיימר, פסוריאזיס, בעיות קשב וריכוז. שכן עודף מתכות כבדות מרעילות את הגוף, פוגעות בספיגת מינרלים וגורמת לשרשרת בעיות בריאותיות.

 

2. רפואה מונעת- ניתן לוודא איזה מתכות נספגו בגופנו במשך שנים ולא היינו מודעים לקיומם ולא ידענו כי הם מרעילים את גופנו. את מקורם של המתכות הללו נמצא במים שאנו וילדנו שותים ,צעצועים, ליפסטקים, מוצרי קוסמטיקה, תכשיטים, סתימות שיניים ועוד. לאחר קבלת תוצאות הבדיקה, נבין מה פוגע בגופנו, מה הרעלים שהצטברו בו וכיצד נשפר את אורח חיינו ע"י צמצום צריכת הרעלים השונים.

 

 

3.שדרוג איכות החיים- בדיקת השיער תסייע לנו להחליף /לשדרג את הדיאטה/תזונה לא נכונה באם היא רוויה ברעלים ולא מתאימה לגופנו. בעזרת בדיקת השיער  , נוכל להבין אילו מינרלים נספגים בגופנו ואת היחס בין המתכות למינרלים, שכן עודף במתכות כבדות מפריע לספיגת מינרלים. חוסר/עודף של מינרלים מובילים לשרשרת של תקלות עיכוליות-בטן נפוחה, צרבות, כאבי ברום הקיבה והשמנה. בנוסף, בדיקת השיער, מסייעת להבין את ספיגת תוספי המזון לאשורם והתאמת אסטרטגיית טיפול מדויקת למטופל.

 

4. מסייעת באיתור בעיות ספיגה של מערכת העיכול– חסר של מרכיבים תזונתיים כגון כרומיום ועודף מינרלים ומתכות כבדות, מובילים לעיכוב בספיגה.

 

 

לאיזה קהל מומלץ להבדק ע"י בדיקת שיער?

 

1. לאנשים העובדים במקומות עבודה שמסכנים את בריאותם כגון: טכנאיי שיניים, צבעים, צוללנים, אנשי צבא ועוד.

2. צרכני דגים- אנשים שהדיאטה שלהם היום יומית מורכבת מדגים-כגון מתאמני חדר הכושר-עודף במתכת כספית יכולה לגרום למגוון בעיות.

3. הורים שחוששים לבריאות ילדיהם- שימוש בצעצועים זולים המכילים מתכות כבדות כגון עופרת עלולות להוביל להפרעות קשב וריכוז. בשימוש בסמים- ניתן לבדוק את קיומם של הסמים השונים בגופו של ילדכם,בטווח של 90 יום. כדי למנוע מצבים של התמכרויות ונזקים עתידים לגוף.

 

 

דוגמאות לקשר בין מתכות כבדות לבעיות בריאות:

 

עופרת- חודר לגופנו דרך שאיפה מכלי רכב, בבליעה/ ליקוק של צעצועים זולים מסין/ שפתונים מחברות זולות המכילים עופרת ושתיית מים המכילים עופרת, ציירים/קהל שעובד עם צבעים ודבק.

גורם להפרעות קשב וריכוז ADD/ADHD, כאבי ראש, הפרעות נוירולוגיות וחרדה:

 

קדמיום- חודר לגופנו ע"י שאיפה מעשן סגריות, אכילה של שורשי ירקות ומאכלי ים.

גורם לעלייה בלחץ הדם, בעיות בחילוף חומרים, קשיי נשימה ושיעול.

 

כספית: חודר לגופנו דרך שאיפה ממקורות שונים בטבע, אכילה של דגי ים ברמה מוגזמת.

גורם לפגיעה במערכת העצבים ובשתן. חשיפה ממושכת וגבוהה תגרום לבעיות במערכת העיכול, הפרעות קשב וריכוז, בעיות זיכרון, עייפות כרונית ועוד.

 

ניקל- מקורות סוללות ניקל-קדמיום, תכשיטים, ריתוכים ועישון. הסיגריות הם הגורם העיקרי וכמובן שהם מעודדות סרטן, מקורות נוספים הינם סירי בישול מכרומיום וניקל- נירוסטה ופלטות לשיניים. גורם לאלרגיות ובעיות בעור.

 

לקבלת ייעוץ לבדיקה אנא צרו קשר לפרטים :

 

מייל : orilevi5@gmail.com

טלפון :0548151066

 


אודות מחבר המאמר

אורי לוי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.