אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הלוואות לכל צורך

בטח תהיתם לא פעם ולא פעמיים כמה הבנקים מרוויחים עלינו. התשובה לכך היא: המון. ניתן לראות זאת בקלות מנתוני הרווחים של הבנקים וממשכורות העתק המשולמות למנהליהם. כל העמלות הקטנות שאנו משלמים מצטברות לכדי סכומים גדולים ומשמעותיים. אך את הכסף הגדול הבנקים עושים באמצעות הריביות שאנו משלמים על ההלוואות האלו.

ריביות על הלוואות

בנקים נותנים כל מיני סוגים של הלוואות: הלוואות לצורך קניית בית, הנקראות משכנתא, הלוואות לצרכים שונים כגון אירועים, רכישת רכב, לימודי השכלה גבוהה, והלוואות לעסקים קטנים וגדולים. על כל הלוואה והלוואה תשלמו ריבית בכל התקופה שאתם מחזירים אותה. הריביות נקבעות על פי גורמים שונים: אם הסיכון שיש לבנק בכך שאתם לוקחים הלוואה הוא גדול, הריבית תהיה גבוהה יותר. בכל הנוגע למשכנתאות, בנק ישראל מהווה גורם משפיע ומכריע בקביעת גובה הריביות והמסלולים השונים.

להתמקח על הריביות

כאשר אתם פונים לבנק בבקשה לקבל הלוואות שונות, עליכם לדעת כי אסור לכם לקבל את הכל כתורה מסיני. חשוב שתבינו, כי ירידה של עשירית האחוז בריבית המוצעת, יכולה להגיע לאלפי שקלים ואף יותר, ב הלוואות ארוכות טווח. זאת הסיבה שמאוד חשוב להשוות תנאים בין הבנקים השונים ולהתמקח על הריביות. איך עושים זאת? פשוט מאוד. מקבלים הצעות ממספר בנקים ואז מגיעים אל הבנק המועדף עליכם ומראים להם, שחור על גבי לבן, שבסעיף הזה קיבלתם הצעה קצת יותר נמוכה מהבנק השני. הבנקים מאוד רוצים להלוות לכם כסף ולקבל את הריביות שלכם, ולכן המיקוח יכול לשאת פירות ולסייע לכם לטווח הקצר והארוך.

הלוואות ללא ריבית

האם יש הלוואות ללא ריבית? השאלה הזאת נראית מאוד מוזרה. בעולמנו היום ברור שכל אחד שנותן לנו משהו צריך גם להרוויח על זה. אך ישנם מוסדות ללא כוונת רווח אשר מאפשרת מתן של הלוואות ללא ריבית בתנאים מסויימים ולאוכלוסיות מסויימות. בשל הביקוש הרב, ברור כי הלוואות אלו אינן בסכומים מאוד גדולים. לא ניתן, למשל, לקחת משכנתא במוסדות אלו. אך לצרכים אחרים, כגון תשלום של שכר לימוד למוסד השכלה גבוהה או שיפוץ של בית, הלוואות אלו הינן אידאליות. 


אודות מחבר המאמר

http://icash.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.