אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פורטל TOSTUDY לימודי שיווק ופרסום אתר

יש לכם אתר? האם אתם מגיעים לכל אותם פלחי אוכלוסיה אליהם רציתם להגיע? האם יש מישהו שדואג לכם בנושא זה? חברות ואנשים שהקימו אתרי אינטרנט רובם ככולם מפקידים את נושא שיווק ופרסום אתר בידי חברה מיוחדת שעושה עבורם את העבודה, בעוד הם עצמם אינם טרודים בכך ביום – יום ומתפנים לעיסוק המרכזי שלהם. לימודי שוק ההון עם התמחות בשיווק ופרסום אתר הוא עניין למי שמבין את התחום ומצוי בו זמן מספיק כדי שיהיה לו ניסיון להזיז את נושא הקידום הלאה.

שיווק ופרסום אתר – בהחלט עניין של ניסיון בעלי הניסיון בתחום שיווק ופרסום אתרים יוכלו לומר כי מדובר בתחום תחרותי בעל מלכודות שונות שיש תמיד לפקוח עין ולשמור על הדופק הרצוי כדי שהמטרה תושג. כדי שזה יהיה כן, יש לבנות אסטרטגיה לקידום האתר וכך ניתן להתקדם שלב- שלב. אותם אנשי שיווק ופרסום הינם אנשים שפועלים בתחום קידום אתרים ויודעים את מרבית הסודות להעלאת מיקומו של אתר הישר אל תחילת החיפוש במנועי החיפוש. הניסיון שנצבר בתחום מועיל ביותר משום שעדיין גוגל אשר הוא מנוע החיפוש הסמכותי והשמיש ביותר הוא השולט בתחום הקידום בשורה התחתונה ויכול לסלף מיקומים על ידי שימוש באלגוריתם ההופך את הסדר של מיקום האתרים במנוע החיפוש שלו. הרבה פעמים רצוי שלא להתרגש מהסילוף הזמני הזה, ובו- בזמן יש להגיב באופן מיידי לשינוים, ממש כמו בדיאטה. חווית גלישה נוחה יותר בדרך כלל צוות בלימודי קידום אתרים עובד עם גרפיקאי או מעצב, שיכול להיענות לדרישות האתר, כלומר – לשנות את עיצוב האתר בהתאם להתנהגות הגולשים בו ואף לתמרן אותה כדי שהמטרה של האתר תושג (קניה וצרכנות, הצבעה, קריאת מאמרים, פתיחת פרסומות רבות ככל האפשר ועוד). הגולש נהנה מחוויית גלישה נוחה יותר ומבקר באתר זמן רב באופן יחסי לאחרים.

 


אודות מחבר המאמר

דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.