אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך לוקחים הלוואות ונשארים בחיים?

 

הלוואות אפשר לקחת לא רק משום שנדחקים פיננסית אל הקיר, אלא גם משום שזה עשוי להיות המנוף העסקי או הכלכלי לבית. יש סוגים שונים של הלוואות כאשר המכנה המשותף הגדול ביניהן הוא החובות הכספיים שאותם יש להסדיר בתוך תקופה מוגדרת. עד לגל המחאה האחרון שתקף את ישראל, לא קמה זעקה גדולה יותר אשר האירה חזק על המרדף המייאש של כל אזרח ממוצע אחר זנבו כדי לשרוד את החודש, לשלם לגן או למטפלת, לסגור את המשכנתא, לשמור על העסק הפרטי כמו גם על החשבון המשפחתי ולייצר לו אפשרות גם להיות רווחי ולא רק שורד.

 

הלוואה היא פיתרון זמין וגם זמני

הלוואות בישראל של היום כמו גם במרבית מדינות העולם מאפשרות לחייבים להתגלגל משבוע לחודש ולשנה, עד לפעם הבאה שיהיה צריך. ישנו מי שכורה לעצמו בור הלוואות, כשהולך והופך קשה יותר להחלץ מן המעגל הזה שבמקום להרויח ולשים מעט כסף בצד – הוא ממלא את החוב לבנק.לפעמים הפתרון כאן הוא לקחת הלוואה גדולה שמכסה את החובות כולם, בתנאים אחידים ואפשריים.

 

הלוואה היא עסקה לכל דבר

הלוואה היא אמנם מוצר או מכשיר פיננסי של הבנק או של מלווים אחרים, אולם ניתן להתמקח אפילו על הריבית בה (גם אם זה יכול להגיע לאישור המנהל שמעל לפקיד). במידה ומציגים תוכנית שמשתלמת לא רק למלווה ברבית אלא גם ללווה – אפשר לקחת את ההלוואה. ישנן הצעות שיוצאים מהן נפסדים, והיתרון הגדול הוא שכיום אפשר להשוות הצעות ממקורות מלווים שונים.

 

ללוות ממקורות חוץ בנקאיים

אם הבנק אינו מאשר יותר הלוואות ללווה משום שעבר את מכסת הבטוחות שלו, ואפילו חוסם את כרטיסי האשראי ללקוח עד להשלמת החובות, ניתן לפנות למקורות חוץ בנקאיים שאינם תלויים במסגרת שהבנק הגדיר ללקוח.

 


אודות מחבר המאמר

דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.