אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מערכת אזעקה לעסק

המתכון לחיי ביטחון הינו כידוע ודאי ברגע בו אנו חשים שלווה. מתגלה לה לפתע תמונה שבעצם משדרת לנו שחיינו קסומים , אבל מסתבר כי המציאות עלולה להשתנות. במיוחד היום, שאנחנו נחשפים בחדשות על התגברות הפשיעה בארץ ויותר מכך שומעים מסביבתנו הקרובה גניבה או שוד. כדאי מאד להתכונן מראש ולהיות מוכנים . הגיע זמננו לפעול כדי שנוכל להתנהל באפן נינוח ושלו..אין ספק שהתקנת מערכת אבטחה בביתנו או בעסק שלנו תתן לנו שקט נפשי. כך נוכל להתנהל ביתר ביטחה ביום יום ולישון בשקט בלילה. המערכת תגלה בקלות אם הגיע לאיזורנו פורץ באמצעות גלאים. יש באפשרותנו לקבל דיווחים ישירים לנייד. אם מדובר בעסק שלנו יש אופציה לקבל קודים שונים לפי רצוננו אם מדובר במספר רב של עובדים וכך נדע לפי הקוד מי נכנס ומי עזב את המקום..הדרך לחוש ביטחון היא להתקין מערכת אזעקה לעסק, בבית ובמקרה הצורך גם ברכב או באופנוע. כידוע לנו כיום עולם האבטחה מפותח מאד. לכן מומלץ להתחיל להגן על ביתנו ע"י התקנת אינטרקום גם במקרה בו אנו חיים בבית משותף או בקוטג''..כדאי מאד להתקין אינטרקום עם מצלמה ובאופן הזה נשמע וגם נראה מי נכנס ומי יוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי אנו פותחים את הדלת. אנו יודעים שברגע שפורץ רואה שעליו להתאמץ, הוא ימלט וימצא לו מקום נגיש וקל לפריצה..אז כיצד עלינו לפעול נכון? אין ספק שאנו מוקפים בהצעות לרוב כשאנחנו הולכים לקנות מערכת אזעקה ניידת ומיגון לבית ולעסק והתחרות היא גדולה. לפני שנבחר, נבצע בדיקה ורק אם ההצעה באמת תענה לקריטריונים נבחר בה. חשוב ביותר שנדע שבחרנו נכון. זאת מכיוון שמדובר בחיינו ובהגנתנו ולא בקניית אביזר אופנה..לאחר שרכשנו את מערכת האזעקה, מומלץ להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שהמתקין של החברה מורשה לכך וכמובן מהימן, זאת על מנת למנוע בעיה כי אחרי זמן מסוים, המערכת לא תעבוד חלילה ויפרצו לנו לבית וזאת בגלל חוסר מקצועיותו . דבר נוסף שיש לשם לב אליו הוא שהמתקין גם יידע את קוד הנטרול של האזעקה ועל כן ללא ספק עלינו לדעת מול מי אנו עומדים . פרמטר נוסף חשוב לא פחות הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל על ידי הקוד שנקבל בלבד ולא באופן שונה ..אז זה הזמן להחליט נכון ולחוש הכי מוכנים בבחירתה של גלאי אזעקה- שתגן עלינו . כי לפני שקונים בודקים ואז מחליטים. בואו ונצעד אל הבטוח! שיהיה בהצלחה!.


אודות מחבר המאמר

לקבלת הצעות מחיר עבור טלויזיה במעגל סגור או אזעקה ביתית כנסו לאתר שלנו www.mati- http://www.mati-arad-tamar.org.il/?p=23

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.