אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שמלת כלה – לרכוש אן להשכיר?

מתחתנת? מזל טוב את בוודאי מחפשת בקדחתנות שמלת כלה ואת בוודאי עובדת עצות. ראשית אומדן תקציב הוא השלב הראשון, השלב השני הוא בחירת הבד ממנו עשויה  שמלת כלה אל תשכחי כי גם הוצאות נוספות כמו איפור, תסרוקת אביזרים נלווים ועוד. כדאי לכלה להכיר לפני שהיא נכנסת לבחור שמלה, איזה סוג או סגנון היא רוצה כך יהיה לה קל יותר. הסגנונות הם שמלת כלה קלאסית הנותנת מראה מלכותי, שמלת כלה עם מחוך המשרה מראה סקסי ושמלת כלה נופלת במראה נשי.

שמלת כלה וינטג'

וינטג' היא שמלת כלה המעוצבת בצבעי שמנת או לבן, אך יש כלות שהחליטו להעז ולשבור את המסורת הלבנה בשמלות כלה, והם ילבשו  את שמלת כלולותיהם בסגנון הווינטג'''' בצבע וורוד פסטל  סגנון הווינטג' התחיל בתחילת המאה שעברה  והכלה תוכל להתאים לו אביזרים כמו כובע רטרו מיוחד או תכשיטים מסוגננים שיהפכו את השמלה שלה ליותר מיוחדת.

שמלות כלה צנועות

גם אם את מסורתית ולא רוצה להפר את המסורת שלך ושל בני משפחתך, ניתן עדיין להגשים את חלומך. ישנן סוגים של שמלות כלה הנראות מלכותיות וצנועות ובכל זאת הן מפוארות ומשדרות יוקרה.  אם את מתחתנת בחורף אז בכלל אין בעיה, תוכלי למצוא בקלות שמלת כלה צנועה וגם תרוויחי, היות והמחירים בחורף יורדים בדיוק כשם שיורדים המחירים בגני ואירועים ואולמות החתונות בגלל אותה הסיבה.  כלה אוהבת להיראות הכי מדהים ביום כלולותיה, אך היא בכל זאת רוצה להיות היא עצמה, לכן היא תעדיף שמלת כלה שתתאים לאופייה.

שמלות כלה מחו"ל בהזמנה דרך האינטרנט

ידוע כי ההוצאה של שמלת כלה היא לא מבוטלת במיוחד בארץ היקרה שלנו, לכן באתר הקניות הגדול בעולם ה- E-BAY ניתן לבחור שמלת כלה מהממת מהקטלוג ולשלם עליה הרבה פחות. הסיכונים בהזמנת שמלה מהאינטרנט זה ש אולי תצטרכי תיקון או אולי המשלוח יעלה יקר יותר ממה שתכננת. שמלת כלה מהאינטרנט עולה ממש זול לכן הייתי ממליצה דווקא כן לקחת את הסיכון היות ושמלה כזו עולה רק...כמה עשרות דולרים!!!


אודות מחבר המאמר

מאסטר

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.