אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מתנפחים - במטרה להעלות בדרגה כל מסיבה

מתנפחים לאירועים משדרגים ותופסים מקום מרכזי בכל אירוע או מסיבה, יחד עם זאת המחירים של שכירת המתנפחים אינם יקרים. בעבר היו גם מתנפחים לאירועים אולם זה כלל רק טרמפולינה שהיוותה את האטרקציה הכי מעניינת ומשכה את כל תשומת לב הילדים באופן מיוחד. אך כיום מתנפחים הם מתקנים מתקדמים ואטרקציות מלהיבות בסגנונות ברמות שונות שמתאימות לזאטוטים בגילאים שונים, לבני נוער ולמבוגרים.

מתנפחים לאירועים – כבר מזמן לא דווקא טרמפולינה

1. כל אירוע מורכב מגילאים שונים או גילאים מסויימים, בגלל זה, כשמזמינים מתנפחים לאירועים מומלץ להתאימם לגילאי הילדים שמוזמנים לאירוע. לילדים גדולים מתאים להזמין מתנפחים כמו קיר טיפוס ואילו לילדים קטנים יש להזמין בריכת כדורים.

2. מתנפחים לאירועים רצוי להתאים גם לעונה. מגלשות מים, לדוגמה, הינם אטרקציות שמתאימות לעונת הקיץ.

3. ישנם כל מיני סגנונות של אירועים, ישנם אירועים עם מספר רב של אורחים וישנם אירועים עם מספר משתתפים קטן, עקב כך מומלץ להזמין מתנפחים לאירועים בכמות שתהיה מתאימה למספר המשתתפים באירוע.

4. כשמציבים מתנפחים בגינת הבית, חשוב מאוד להקפיד מאוד על הכללים של הבטיחות ולשמור על מרחק בין מתקן למתקן.

דוכני מזון - קייטרינג מושך ומפתיע

1. חלק בלתי נפרד מאירועים בסדרי גודל שונים כמו למשל אירועים משפחתיים , אירועים מרשימים או כנסים, הם דוכני מזון.

2. גם בחצר או בחיק הטבע ניתן להעמיד דוכני מזון, וזה בגלל שהם אינם זקוקים להכנה מיוחדת וניתן להעמידם ולאחר מכן לפנותם במהירות.

3. דוכני מזון מסוגלים לשמש גם להגשתה של מנה אחרונה בכל אירוע, בחתונה בבר מצווה ועוד. מקובל ונוח מאוד להגיש קינוחים על גבי דוכני מזון המתאימים לכל סוגי הקינוחים דוגמת, עוגות, מוסים שונים, גלידות, קפה או תה ומיצים ושייקים מגוונים.

4. מניסיון רב מתברר, שסוגי המאכלים באירועים שונים המוגשים באמצעות דוכני מזון הם המבוקשים ביותר, כמו סלטים, קרקרים, חטיפים , סושי ומיני מאפים טעימים ומגוונים.

5. פיצה, פלאפל או המבורגר המוגשים על גבי דוכני מזון יכולים להוות אטרקציה לא רגילה בשביל הילדים בכל הגילים.

השור הזועם – לרכוב על השור בערבות אמריקה

1. השור הזועם הינו מתקן רכיבה הנותן תחושה של רכיבה על גבי שור אמיתי בערבות ארהב. על משטח רך ונעים לנחיתה יש דמות של שור אשר דוהר ומטלטל קדימה ואחורה את הרוכב עליו.

2. המתקן המכונה השור הזועם הוא סוג של מתקן מתנפח המופעל על ידי שימוש במנוע חשמלי המטלטל את מי שרוכב על גביו קדימה ואחורה.

3. מכיוון שמתקן השור הזועם מופעל על ידי מנוע חשמלי , חייב להיות נוכח באיזור מבוגר בזמן הפעלתו.

4. כל הזאטוטים אוהבים את השור הזועם. אפילו הילדים הפחדניים מתגודדים מסביב לשור וממריצים את מי שהעיז ועלה על המתקן.

5. השור הזועם הינו מתקן לילדים, אבל מבוגרים אוהבים לשחק אתו.


אודות מחבר המאמר

בשיתוף פעולה עם קופירייטר ותוכן שיווקי

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.