אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

צליל מהדהד

אנשים רבים נוהגים לשיר, אך, לא רובם נוהגים להיחשף. שירה בעלת וותק רב בשוק מאז ימי אבותינו ועל מנת להנציח אותה חשוב שנשיר כמה שיותר ולא נתבייש, גם אם אנחנו לא זמרים גדולים, כל " טעות " מולידה עמה שיר חדש.

שירה יכולה להיות אחלה של תרופה , היא מלווה בהנאה ובתקווה ואהובה על כל הסביבה. אין כמו לשיר שיר טוב שמתאר את האווירה ואם אפשר אף רצוי בקבוצה. מסורת עתיקת ימים קבעה כי ניתן לשיר בצוותא וליהנות כפליים, לשם כך הומצאה השירה בציבור. גיבוש אנשים סביב מכנה משותף- השירה. שמאחד אותם, משמח אותם וגורם להם להוציא רק מילים טובות מן הפה, וכמו שהזכרתי קודם גם אם אינכם זמרים גדולים, בשירה בציבור תמיד תמצאו את מקומכם, בלי בושה.

מה יותר טוב מלגרום לדור החדש שלנו להחזיר את השירה הישנה ובמקום לשמוע קללות מפיהם כל היום לשמוע מרגליות. שירים חדשים וישנים, טובים ומצחיקים שיחזירו לעולמנו את הפשוטות, השמחה ותמימות הילדים. שירה בציבור מחזקת את האחדות ואת היופי של הדבר שמשמעותו לשיר ביחד בלי מטרה נסתרת פשוט ליהנות מהרגע ולהנציח אותו עד כמה שאפשר.

שירה משמעותה צלילים שונים ומגוונים המלווים במנגינה, ואז כאשר אנו שרים ליבנו מתמלא בהמון אהבה. ניתן למצוא כיום מספר מקומות העוסקים בשירה בציבור כגון: שירה בציבור באזור הצפון נהוגה בהמון מן המוסדות החברתיים בסביבה, אנשים רבים נוהגים להנציח שירים טובים וישנים ואף לשיר עד השעות הקטנות של הלילה. שירה בציבור באזור הדרום נהוגה גם כן במיוחד בבית אבות, שנזכרים בשירים האהובים בהיותם צעירים, וכן הם לעולם לא ישכחו את אותם המילים, חלקם מן הקשישים אפילו היו מלחינים. ויחד עם השירה אפשר ליצור יופי של אווירה במקום להתעסק בתפל הגיע הזמן לקחת את עצמנו בידיים ולהתעסק בדברים הטובים שממלאים את ליבנו ללא שירה החיים שלנו היו נראים אחרת וקודרים הרבה יותר. שירה היא מן הדברים הקטנים שמחזיקים אותנו שמחים למשך מספר שעות רב ולעיתים כל היום מהדהד במוחנו צליל נעים ששמענו שאנחנו לא יכולים " להיפטר " ממנו וגם אין צורך אם אפשר פשוט לשיר אותו.


אודות מחבר המאמר

ספיר קוסקי.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.