אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

אינפורמציה מעניינית על עדשות מגע יומיות

אינפורמציה מעניינית על עדשות מגע יומיות

ידוע כי לאנשים אשר משתמשים בעדשות מגע יש צורך לבצע מספר פעולות על מנת לתחזק אותן, כך שכאשר משתמשים בעדשות מגע יש צורך בניקוי יומי או בשמירה על מתקן עדשות מסודר וגם לרכוש חומרי ניקוי יקרים. אך בעקבות פיתוחים חדשים בתחום זה, קיימות עדשות יומיות אשר מתאימות בדיוק למספר שלכם. וכמו כן, חבילה של עדשות מגע יומיות תספיק לכם למשך כמה שבועות.

הטכנולוגיה של עדשות יומיות

הן עשויות מסיליקון הידרוג'ל  מיוחד-במינו, המכונה נאראפילקון A, המאפשר לכמעט 100% מן החמצן הזמין לעבור מבעד לעדשות אל עיניך, ולסייע להן בשמירה על צלילותן ולובנן. כמו כן, קיימת חסימה של קרינת UVB ברמה של כמעט  100%  ושל יותר מ-96% של קרינת UVA. ובנוסף הן כוללות את תכונות הלחלוח והליטוש החלק להפליא של טכנולוגיית HYDRACLEAR®1 שנועדה לשמור על לחות עיניך ועל נוחיותן.

עדשות מגע יומיות עונות לבעיות כגון קוצר ראייה ורוחק ראייה ועוד...

מהו קוצר ראייה?

כאשר אתה קצר-ראייה תיתקל בקושי לראות עצמים מרוחקים, ואילו מקרוב הראייה ברורה, לפעמים עד למרחק של סנטימטרים או של מטרים אחדים. מעבר לתחום זה, העצמים מיטשטשים ואינם ממוקדים. דבר זה עלול להשפיע עליך בעת נהיגה, בחדר-הכושר, בשעת משחק או אף כאשר אתה מנסה לזהות מישהו ממרחק.

מהו רוחק-ראייה?

רחוק הראייה יכול לראות בבירור עצמים המצויים במרחק, אבל נתקל בקושי או אף אינו מסוגל להתמקד בקרובים. במקרים חמורים, דרוש מאמץ בלתי-פוסק כדי להתמקד בעצמים בכל המרחקים. רוחק-ראייה עלול לחבל במטלות יומיומיות כגון קריאה וכתיבה.

עדשות מגע יומיות לתיקון רוחק-ראייה עבות יותר במרכז מאשר בהיקף. הן מטות את האור לעבר המרכז, ומזיזות את נקודת המיקוד קדימה, כך שהאור מתמקד על גבי הרשתית במקום מאחוריה.

למידע על מספק המוצר עדשות יומיות

קיימות גם עדשות מגע לטיפול באסטיגמציה אשר צריכות להישאר במקומן במשך כל היום, אם רוצים שתישמר ראייה ברורה. אולם עדשות רבות נגד אסטיגמציה מושפעות מכוח הכבידה, והן עלולות להסתובב או לזוז ממקומן בשעה שאת/ה ממצמץ/ת או מניע/ה את העיניים בחוריהן. העיצוב המהפכני Accelerated Stabilization Design רותם את הלחץ הטבעי של עפעפיך להשארת העדשות במקום בו עליהן להימצא. עדשות ASTIGMATISM היא גם העדשה היחידה לתיקון אסטיגמציה עם טכנולוגיית HYDRACLEAR® המאפשרת לעדשות מגע להעניק תחושת נוחות מיידית ולאורך כל היום העסוק שלך. והיא מעניקה לך ראייה יציבה וחדשה למשך כל היום – בכל מה שתעשה/י.

למעשה הוראות השימוש בעדשות יומיות פשוטות, יש להסיר את העדשות ןלהשליך אותן מדי יום-ביומו. כל יום מתחיל עם עדשה רעננה ונקייה.


אודות מחבר המאמר

אופיר בן צור

למידע על מספק המוצר עדשות יומיות

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.