אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים מנתח פנים

בדומה לכל דבר אחר בטבע, לזמן השפעה משלו על כל דבר חי. השנים חורצות קמטים בפניו של כל אחד, ופנינו מתמלאות בסימני הזמן – החיוכים, הבכי, יובש האוויר, להט השמש ונזקי עישון, כולם מותירים את חותמם על הקלסתר האישי. עם זאת, הרפואה המודרנית מצאה לה את השיטה המושלמת לשטות באמא אדמה בדמות ניתוח למתיחת פנים, אשר מאפשר להחליק את הקמטים ובכך לגלח שנים רבות ממראה הפנים.

 

ואם כאשר נכנסים לחנות במטרה לקנות דבר מה מעוניינים לצאת ממנה עם המוצר האיכותי ביותר, כאשר עומדים לעבור טיפול אסתטי אשר ישפיע על מראה פנינו למשך שארית החיים, הדבר החשוב ביותר הוא בחירת המנתח והמרפאה שבה יתבצע הניתוח.

 

אז איך בוחרים מנתח פנים שיעניק לנו את התוצאה הטובה ביותר עבור מתיחת פנים?

 

ניתוחי מתיחת פנים הם בין הניתוחים המורכבים ביותר בתחום הרפואה האסתטית, ולא כל אדם מסוגל לבצע אותם. ראשית חשוב לוודא שהאדם שלפניכם אינו רופא כללי, כי אם מנתח פלסטי שהוסמך לבצע טיפולים שכאלה בידי גוף מוכר.

שוחחו עם אנשים שעברו בעבר ניתוח פנים ובררו היכן הם ביצעו אותו – המלצה טובה שווה זהב.

כאשר אתם יוצרים קשר עם המרפאה, שימו לב ליחס שאתם מקבלים. שירות רע או לא סבלני עשויים לתת לכם הצצה לאיכות הטיפול שתקבלו מאוחר יותר, ולכן במידה ואתם לא מרוצים, חפשו מרפאה אחרת.

ניתוח בפנים אינה זולה, ועלותה נעה בין 10,000-50,000 ₪; זהו סימן מחשיד אם המרפאה דורשת מחיר נמוך מאוד.

כל ביצוע של ניתוח בפנים דורש בדיקות התאמה מקדימות, היזהרו ממרפאות אשר לא נותנות לכם הפניה לבדיקות וייעוץ מקיף המסביר את הסיכונים שבטיפול.

מעוניינת לתקן את החזה? שאת הולכת לפגישה עם רופא מומחה תבקשי לראות ניתוחים קודמים של המנתח של המטפל, באופן כזה יהיה לך קל יותר להתרשם בקלות איפה הכי נכון עבורך לעשות את הניתוח.

אז אם אתם לא אוהבים מילוי קמטים, אם אתם רוצים לבדוק את האפשרות לעבור טיפול, חפשו היטב את המרפאה המתאימה לכם, שיהיה המון בהצלחה.


אודות מחבר המאמר

המון מידע על מיני מתיחת פנים המלצות על קמטים מתחת לעיניים ועוד תוכלו למצוא באתר www.classclinic.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.