אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

שיקום הפה

יש לכם כאבי שיניים? יותר מדי פעמים בחיים אנו מרגישים שהטבע לא פרגן לנו בלשון המעטה. הריצה או הנהירה של ישראלים לטיפולים קוסמטיים כל שבוע מוכיחה זאת. כל אחד בכל זמן מרגיש לא נוח עם חלק מהגוף זה יכול להיות שיניים רקובות או חזה לא סימטרי, יכולים להיות לכך פתרונות רבים אבל לפעמים לא. החיוך שלנו הוא כרטיס הביקור שלנו לעולם – אנו משקיעים בו זמן רב, רוכשים את מברשות השיניים המתוחכמות ביותר, עוברים טיפולי שיניים וחניכיים לשמירה על נקיונן והגנה עליהן מפני פגיעות ועששת, אנו מעוניינים בחיוך בוהק ולבן. כמובן שפרט לפן האסתטי כולם רוצים שיניים חזקות ובריאות המתפקדות כהלכה, לשם נוחות זמן האוכל. אך חבלות שונות, שחיקה ארוכה או פשוט היחלשות השיניים, הרקמות הרכות בפה ועצמות הלסת גורמות לכך ששינינו אינן פועלות ונראות היטב כתמול שלשום.

 

עד לשנות השבעים של המאה שעברה, האפשרות היחידה שעמדה בפני מי שהיה מעוניין להשיב לעצמו את החיוך הצחור לאחר נשירה, עקירה או חבלה בשיניים הייתה שימוש בגשר ושיניים תותבות. אך המראה הסינתטי וחוסר הנוחות שהתלוותה לשימוש בשיניים תותבות הפכו את הטיפול למוצא אחרון בלבד.

 

אז התגלו תכונותיו של הטיטניום בשימוש הרפואה, והומצא השתל הקבוע הראשון המשמש כשורש שן סינתטי, שעליו מורכב מבנה שן שנראה ומתפקד ממש כמו שן אמיתית.

 

השתלות שיניים מאפשרת לנו להחליף שיניים פגועות במבנה קבוע בתהליך פשוט ויעיל ביותר. הטיפול נפוץ בקרב מי שמעוניין להחליף שן אחת עד לסט שלם, וניתן לבצע אותו לאורך מספר טיפולים או באופן אינטנסיבי בטיפול השתלת שיניים ביום אחד.

 

השתלות שיניים הן בין הטיפולים הנפוצים והפופולריים ביותר בתחום שיקום הפה, אך עם זאת הן אינן מתאימות לכל אחד. לפני תחילת טיפול חשוב להתייעץ עם רופא המשפחה ועם הרופא המומחה, תוך ביצוע בדיקה בריאותית כללית, צילום לסת, בדיקת צפיפות עצם ותפקודי קרישה. במידה ונמצא המטופל מתאים להשתלה, ניתן להתחיל תכנן את הטיפול.

 

מומלץ לבדוק מספר מרפאות לביצוע הטיפול ולקבל מספר הצעות מחיר השתלות שיניים ביום אחד, כדי לוודא שאתם נמצאים בידיים הנכונות, כי בכל מה שקשור לבריאות אסור להתפשר על פחות מהטוב ביותר.


אודות מחבר המאמר

לפרטים נוספים על השתלות שיניים בצפון לקבלת הצעת מחיר והמלצות חמות על טיפולים לחצו כאן www.herscovici.co.il

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.