אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

פינוי דירה בארץ

הרבה פעמים אנשים צריכים להתייצב מול סיטואציות שונות של מעבר. החל מסיטואציות שונות של מעבר לשכירות, רכישת דירה, עזיבת דירה בעקבות מעבר לחוץ לארץ וכולי. במקרים כאלו, אנשים נאלצים "לסבול" מכאבי ראש רבים, הכנות מייגעות לצד שחיקה פיזית של מיון והעברת החפצים. על מנת לעשות סדר בבלאגן, רצוי לדעת לקראת מה צועדים. במאמר הבא תוכלו לדעת בדיוק מה מחכה לכם במקרה של פינוי דירה.

פינוי דירה – סדר בבלאגן

על מנת לדעת כיצד להתחיל בכלל את פינוי הדירות יש לעשות סדר בדברים. קודם כל יש לארגן מחדש את החפצים תוך כדי שממיינים אותם על פי נושאים. על פי מיון זה ניתן להחליט מה נותנים לתרומה, מה משאירים ומה מחליטים לקחת אל אתרי אשפה מורשים (זריקת החפצים לאתרי אשפה לא מורשים עלולה לגרור עמה קנס גבוה).

לאחר השלב הראשון יש להתחיל לעשות סדר בארגזים, כלומר, להכניס אל הארגזים סוגים דומים של חפצים ועליהם לרשום כותרת על הארגזים. אם אתם סובלים "מאיטיות פריקה" ניתן להוסיף לכותרות אלו כתובית בשם "דחופים יותר". חשוב לזכור שאת החפצים השבירים יש לארוז בנפרד על מנת שלא ישברו.

סקר שוק.

חברות של פינוי דירה יכולות לקצר משמעותית את התהליך אך האריזה תהיה יותר רשלנית ופחות מסודרת. על מנת שתמצאו חברה איכותית ומקצועית חשוב לבצע סקר שוק. סקר השוק חייב לכלול בתוכו מידע אודות החברה, כמה זמן היא קיימת, אילו כלים יש ברשותה (מלגזות, מנופים, משאיות), האם החברה כוללת בתוכה שירותים נוספים פרט למיון והפינוי (הכוונה היא להדברה, סיוד, ניקיון וכן הלאה).

לאחר שביררתם את כל הפרטים הנ"ל חשוב לחפש אחר המלצות. את ההמלצות ניתן (בין היתר) לחפש ברשת האינטרנט. ניתן למצוא שפע גולשים שיתנו לכם המלצות אודות חברות של פינוי בתים או לחילופין הזהרות מפני חברות מסוימות שעליכם להתרחק מהן. לאחר כל אלו מומלץ לקחת מספר עצות מחיר מחברות שנראות לכן ולבצע השוואות מחירים. מומלץ תמיד לקחת חברה מקצועית ואיכותית גם אם זה אומר שנאלץ לשלם לה יותר כסף. זכרו – אין מחיר לשקט נפשי.


אודות מחבר המאמר

צוות פינוי דירה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.