אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הפעלות לילדים ביום הולדת

 

 

יום ההולדת הופך לחגיגה אמיתית

כל הורה יודע עד כמה מחכה הילד שלו ליום ההולדת ועד כמה יש לו ציפיות גבוהות בכל הקשור לרמת ולאיכות המסיבה שעתידים לערוך לו. עבור כמעט כל ילד בימינו חשיבותן של הפעלות לילדים ביום הולדת היא רבה מאחר והן יכולות להשפיע בצורה ניכרת על הילדים שמגיעים לחגוג איתו ביום החשוב שלו בשנה.

 

די ברור שאף ילד לא ירצה לראות כיצד חבריו לא נהנו במסיבה שלו או שהם חלילה לא לקחו חלק פעיל בהפעלה מסוימת שלה דאגו הוריו. מסיבה היא לא מסיבה אם הילדים לא מרגישים שהם נכנסים למשך מספר שעות לעולם קסום של דמיון, הרפתקה ו"אקשן", לכן כל הפעלה צריכה להיות מקורית ומיוחדת.

 

לבחור הפעלות שמתאימות לאופי הילד

אנו חיים בעולם שבו לילדים יש העדפות ברורות יותר לגבי מגוון של נושאים. כך, כבר מגיל צעיר אנו רואים כיצד הילד מפתח סגנון משלו וכיצד בהחלט יכול לקרות שנציע לו הפעלות לילדים ביום הולדת שהוא לא ממש ישמח להיענות להן. זאת מאחר והוא חובב דמות מסוימת או תחביב מסוים שלא בא לידי ביטוי בהפעלה.

 

כשם שלילדים של היום יש סגנונות לרוב כך גם מציעים מפעילים מקצועיים אקשן מגוון יותר שיכול להתאים בצורה אישית לכל סוג של ילד. כך בין מגוון מוכר של הפעלות לילדים ביום הולדת יש גם אפשרויות מקוריות יותר התואמות להעדפות של ילדים שאוהבים תחום מסוים כמו בעלי חיים או ספורט ומדע בדיוני למשל.

 

המפעילים שהופכים את הילד לכוכב

הפעלות שונות מוצעות לכל הורה בישראל על מנת להעשיר את החוויה של הילד במסיבת יום ההולדת שלו. אך חשוב מאוד להפנים את העובדה שמעבר לייחודה של ההפעלה עצמה הרי שלמפעיל עצמו יש חלק בלתי נפרד בהצלחתה. לכן יש להתמקד גם באיכות המפעיל בכדי לזהות את יכולותיו השונות.

 

אם מדובר באדם שמציע הפעלות לילדים ביום הולדת תוך הצגת גיוון רב וניסיון אמיתי עם ילדים הרי שהוא יכול להציג יתרון שלא קיים אצל מפעילים אחרים. ניסיון זה יתרום רבות לעבודה נכונה מול כל סוג של ילד תוך התמקדות נכונה בילד והפיכתו לכוכב המסיבה שלו יחד עם שילוב חבריו בהפעלות השונות שסובבות את הילד החוגג.

 

 

 

 

 

 

 


אודות מחבר המאמר

אני מתמחה בעיצוב עוגות בבצק סוכר והפעלות בבצק סוכר לילדים בהתאמה אישית לכל אירוע ומטרה כמו כן שזירת זרי ממתקים ושוקולד. אני מתכננת כל עוגה עם הרבה יצירתיות בהתאם לאופי האירוע והבקשות האישיות של המזמין ושמה דגשים עד לפרטים הקטנים - כל עוגה היא יצירה שמקבלת את מלוא תשומת הלב.

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.