אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

לקנות מערכת אינטרקום

המתכון הנכון לחיים טובים מגיע כמו שידוע לכל בעת שאנחנו מתנהלים ברוגע במהלך היום . כך בעצם עולה תמונה שציירנו בראשנו שחיינו מתנהלים כסדרם, אבל מסתבר כי התמונה לעיתים לא כזאת. כאמור היום, כאשר אנחנו רואים ושומעים בחדשות על הפשיעה סביב ולפעמים שומעים ממקורבינו על הפריצה לביתם. כדאי מאד להתכונן מראש ולהיות מוכנים . עלינו לפעול ולהתנהל באופן שלו ביום יום שלנו ולישון ברוגע ..התקנתה של מערכת אבטחה מקנה לנו תחושת ביטחון בחיינו. באופן זה נתנהל מחוץ לביתנו ביתר שלווה. המערכת תגלה בקלות אם ישנו פורץ בבית או בעסק. אנו יכולים לקבל דיווח לטלפון דרך המוקד. אם מדובר בעסק שלנו ישנה אפשרות לחלק קודים שונים למספר עובדים וכך נדע בקלות מי עזב ומי נכנס..אחת הדרכים להרגיש בטוחים היא להתקין מתאם אינטרקום בבית או בבית העסק, ברכב או באופנוע . כידוע עולם האבטחה והמיגון כה מאד. זה העת לעשות התקנה של אינטרקום אפילו אם אנו מתגוררים בבניין מגורים או בבית פרטי..המלצתנו החמה היא להתקין אינטרקום עם מצלמה ואז בעצם נוכל לשמוע וגם לראות מי שנכנס ומי שיוצא מהבית או מהמשרד ובידינו ההחלטה למי אנו פותחים את הדלת בלחיצת כפתור קלה. אנחנו מבינים כי ברגע שגנב רואה שעליו להתאמץ, הוא ימלט וימצא לו מקום נגיש וקל לפריצה..אז מה עלינו לעשות? אין כל ספק שכיום יש מבחר כה רחב של הצעות כשהולכים לקנות מערכת שפורפרת אינטרקום ומיגון לבית או לעסק והמבחר הרחב עלול לבלבל אותנו. לפני שנבחר את הטוב ביותר עבורנו, נבצע בדיקה מקיפה ונבין מה מציעים לנו ואם ההצעה אכן מתאימה לנו, אז נבחר בה. החשוב מכל שאנחנו נחליט נכון . זאת בשל העובדה שמדובר בחיינו ולא בקניית אביזר אופנה..לאחר שסוף סוף בחרנו בקפידה, כדאי מאד להתייחס לנושא ההתקנה ולבדוק שמי שמבצע את ההתקנה מורשה ויתרה מזאת מהימן, זאת כדי לחסוך לנו מצב בו זמן קצר לאחר ההתקנה, המערכת לא תעבוד בזמן בה היא אמורה לעבוד וזאת בגלל חוסר מקצועיותו. יש לקחת בחשבון דבר חשוב נוסף והוא שאת קוד ניטרול והפעלת האזעקה יידע גם המתקין שלה ועל כן ללא ספק אנו חייבים לדעת מול מי אנו עומדים . ובנוסף פרמטר נוסף הוא לוודא שהאזעקה תנוטרל רק על ידי הקוד שנקבל ולא באופן שונה ..אז זה הזמן להגיע להחלטה הנכונה ולהרגיש מוכנים בבחירתה של מתקין אינטרקום שתתן לנו את ההגנה לה אנו זקוקים. כי לפני שאנו מבצעים קנייה נבדוק ורק אז מגיעים להחלטות. בואו ונצעד אל הבטוח! הצלחה רבה!.


אודות מחבר המאמר

מחפשים המלצות על אינטרקום? צריכים למצוא קודנים לאינטרקום מידע ומחיריםעל אינטרקום לשער ועוד תוכלו למצוא באתר http://www.kanehim.co.il/?p=15

http://www.kanehim.co.il/?p=35

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.