אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

מעבר לדשא סינטטי

 

בעיית המים בארצינו מחייבת את כולנו לפעול לטובת חיסכון מקסימלי במים. אחת הדרכים המשמעותיות לחיסכון במים היא לבצע מעבר לדשא סינטטי אשר אינו צורך מים כלל, אך יחד עם זאת נראה ירוק ורענן לאורך כל ימות השנה. לא בכדי ניתן לראות בשנים האחרונות מגמת מעבר לדשא סינטטי בגינות פרטיות, מגרשי ספורט, גינות עירוניות ומדשאות אחרות שצורכות כמויות רבות של מים וטיפוח באמצעות כימיקלים ומשאבים נוספים.

כל טיפת מים אשר משמשת להשקיית הגינה מצערת את כולנו ,על חשבון הכנרת, מאגרי מי התהום ונחלים שאספקת המים הטבעית שלהם הולכת ואוזלת. הקטנת צריכת המים להשקייה, תשאיר יותר מים לשימושים חיוניים אחרים.

יתרונות רבים לדשא הסינטטי

בנוסף לחיסכון המשמעותי במים, הדשא הסינטטי חוסך לנו את הצורך בכיסוח, דישון וריסוס אשר קיים בדשא טבעי, ובכך למעשה יוצר  חיסכון כלכלי לא מבוטל. כמו כן הדשא הסינטטי החדש הינו  ידידותי לסביבה והוא מתאים להתקנה על כל משטח, אך ללא ספק היתרון המשמעותי ביותר הוא שהדשא הסינטטי נשאר ירוק, רענן ומלא חיים לאורך כל ימות השנה, בכל מרקם שבוחרים - ואפילו ניתן להחליף מדי פעם.

השימוש בדשא סינטטי

הדשא הסינטטי האיכותי, עמיד מפני הנחה של חפצים עליו כגון ריהוט גן, משחקי גינה, נדנדות ואף בריכות שחיה. שטיחי הדשא הסינטטי הינם עמידים לחלוטין ומחזיקים מעמד בערך לכ12 שנה. הדשא הסינטטי הוא הפתרון האופטימלי וזאת בשל היתרונות הברורים שלו ויכולתו להתגבר בקלות ובעלות נמוכה במיוחד על החסרונות הרבים שמציב הדשא הטבעי - כיוון שאינו דורש תחזוקה שוטפת.


אודות מחבר המאמר

אני דוד דגן

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.