אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה

 

הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה

בכל תקופה מופיע חדשות לבקרים מכשיר חדש המטפל באמצעות גלי אור בצורך להסיר שיער בכמה טיפולים וכשההשפעה היא לאורך שנות חיים שלמות. תחומים אלו הולכים ומתפתחים תודות לידע המצטבר, לניסויים ולתגליות ואף לייצור מכונות שמאפשרות את המהלך הזה. הידע הזה נחקר במכוני התקנים שמשתפים אותנו בתוצאות – האם זה בריא ואינו פוגע במשתמש? התקן, כפי שארגון ה- FDA האמריקאי הציב, אומר כי המכשיר עבר בדיקות מדוקדקות והוא עונה על הדרישות. עם זאת, עדיין בארץ ישנם מכשירים רבים שלא אושרו על פי ה- FDA, ומשמשים תירוץ להפחתת מחירי טיפולים.

טכנולוגיית הלייזר להסרת שיער

בכל תקופה יוצא אל השוק מכשיר שונה להסרת שיער, כשבתקופה הראשונה לרוב המחיר יקר יותר, ולאחר מכן – עם כניסתו של הדור הבא בטיפולי לייזר, המחירים ירדו באופן דרסטי.  העיקרון הוא מיקוד קרן הלייזר בשערה, כשהקרן מאתרת ומבודדת את השערה משאר הרכיבים בסביבתה על פי אורך הגל המתאים – קביעתו היא על פי גוון השערה – והיחס בינו לצבע העור..

איך השיער נושר?

נשירת שיער לאחר הסרתו באמצעות לייזר קורה באופן טבעי, כששורש השערה נפגע באופן בלתי הפיך ואינו יכול להיות מוזן מהחומרים שבשורשי השערה. מחזור הצמיחה הופך לארוך יותר ואפילו השערה הולכת ומתדללת. המכונים לאסתטיקה רפואית מציעים פגישה ראשונה בחינם, לייעוץ ולהסבר על השיטה.

לבחור איש מקצוע מיומן

כבכל טיפול רפואי, יש לבחור את איש המקצוע המנוסה בעניין, ככל שיהיה מנוסה כך יהיה יכול להתאים את הטיפול הנכון עבור אותו אדם. עדיין, העבודה נעשית לא על ידי הטכנולוגיה בלבד, אלא על האחות, הקוסמטיקאית, הרופא או על הטכנאי הקוסמטי. להן אמורה להיות תעודה מוצגת לעיני כל בקליניקה, שמראה כי הוסמך למכשיר הספציפי הזה..


אודות מחבר המאמר

הסרת שיער בלייזר – הטכנולוגיה

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.