אתר מאמרים
מעגל הכותבים אתר מאמרים קהילתי
שלום אורח!

איך בוחרים ומוצאים קבלן שיפוצים מומלץ?

תחום השיפוצים, לצערנו הרב, עדיין לא ביסס את אמינותו בכדי לאפשר לנו להזמין קבלן שיפוצים בלי לחשוב פעמיים, לא להרים גבה ולא לחשוד באופן תמידי שמרמים אותנו. כל אחד מאיתנו נתקל מתישהו בסיפור מרתיע על קבלן שיפוצים שרימה את הלקוח שלו - לקח מקדמה וברח עם הכסף, לא סיים את העבודה כראוי, לא נתן אחריות על עבודה זולה וכו'. אף אחד מאיתנו לא רוצה להיות בסיטואציה שכזו ועל כן חשוב מאוד כשמקבלים חוות דעת על קבלן שיפוצים מומלץ לאסוף גם חוות דעת שליליות וניטראליות בכדי לקבל תמונה אובייקטיבית ככל האפשר על קבלן השיפוצים.

דגשים חשובים לבחירת קבלן שיפוצים מומלץ וקווים לאופיו

אילו פרטים יש לברר בכדי לבדוק אם קבלן השיפוצים מומלץ?

כשעושים השוואה בין קבלן שיפוצים אחד לאחר בכדי למצוא מי מומלץ יותר יש לוודא איתו פרטים שונים שיסייעו לכם לקבוע את ההחלטה הסופית:


אודות מחבר המאמר

אתר "שיפוצים פלוס" מציע לכם מגוון רחב של קבלני שיפוצים שעברו סינון ומיון על פי חוות דעת מפורטות שנאספו טלפונית. תוכלו גם לעיין בסרטי וידאו עם המלצות וחוות דעת על הקבלנים, לקבל דירוג מספרי, פרטי קשר עם לקוחות קודמים ועוד - הכל בכדי שתמצאו את קבלן השיפוצים הטוב ביותר!

דרושים בתחום הכתיבה | תנאי שימוש ומדיניות פרטיות | תוכן המפרסמים באתר מופץ ברשיון ייחוס-איסור יצירות נגזרות של Creative Common License.
כל הזכויות שמורות © Circle.co.il 2009-2012 - מאמרים להפצה חופשית מאת מעגל הכותבים.